{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

4T Smart Ny Fjernstyret Begrænser? {{forumTopicSubject}}

Dælme smart. Er det nemt at montere?

Er der andet man skal være opmærksom på?
Det er til en af de nye 4t euro4 MotoCR hot

Internationalt kendt som en ZNEN scooter
Forkortelse for Taizhou zhongnen

https://www.chinascooteronderdelen.nl/product/opvoerset-euro4-e4-euro-4-agm-btc-znen-ecu-cdi-converter-25-45/

Til at fjerne begrænsninger afdrosle tune få den til at køre hurtigere og hvad man ellers ka tænke sig til af søgeord.

Burde måske lave en tråd hvor jeg lister de informationer jeg er kommet frem til eftet at have haft fingrene i sådan en.

Der er i hvert fald en kant på gliderøret, men den passer vario fra alle gy6 139qmb motorer så det er til at finde en ubegrænset vario der passer for under 200kr.

Men man kan ikke nøjes med at fjerne ringen. Så snart knallerten kører 30 vil ecu'en vide det takket være føleren på koblingsklokken.
Det resulterer i at gnisten til motoe bliver cuttet og accelerationen stopper brat et øjeblik, så får den gnist et sekund, indser at den stadig kører over 30, repeat. Den hopper sig videre op i fart og bliver ved med at hoppe i det til farten igen er under 30.

Man kan ikke bare koble føleren fra så ecuen tror man holder stille hele tiden og derfor lader motoren køre frit.
Det ku man på de tidligere motorer.
Gør man det så kører den højst 25.

Znen scooteren deler motor med longjia agm sym osv. Så de fleste dele er kompatible

Ecu fås i 25km, 30(32/35) kmt og 45 kmt udgave og ubegrænset.
Pt har speedline ingen af dem, kgi har 45eren, twostroke har en ubegrænset men det skifter nok.

Ubegrænset ecu er svær at opdrive.

Cdi er ikke begrænset, til gengæld er svinghjul/stator nu omdrejningsbegrænset, og fås i 30 45 og ubegeænset udgave.
Udstødning ved jeg ikke.
Men den skifter man vel til en fed en istedet.
Og så husk at dyse ind osv.

Motocr hotten er med karburator, ikke indsprøjtning.

Tror jeg.det var alt.
Alle input er velkomne.
Fyr løs


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4T Smart Ny Fjernstyret Begrænser?
Kommentér på:
4T Smart Ny Fjernstyret Begrænser?

Annonce