{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

hvordan er den tunet ?? {{forumTopicSubject}}

Hej... har købt en hot50 i den blå avis.. er ikk total scooter expert.. anyway.. den kørte de 70.. og nu hvor jeg har fået et proma legal udst. på stejler den sommetider...
Så gad jeg godt vide::
1. Hvordan er den tunet?
2. Kan den org. cylinder stadig være på når den kører 70km/t?
3.Kommer den til at køre langsommere med et org. filter? (der er et kn.filter på nu)
4.Hvodan kan jeg "tune den ned" uden at fjerne cyllen (hvis det altså ikk er en org. cylle der allerede er på)

Sidst men ikke mindst..: Nogen der kender en hjelm som passer ned bagi ? skriv venligst str. og mærke og evt. et sted man kan købe disse..... evt. brugt?..


Tusind tak for svarene...

ps. ved godt det er lede spgs... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er den tunet ??
  • #1   13. apr 2004 den gamle type bieffe passer..!! der ved hagen er den meget lille..!! Kan tage et billede af en og sende til dig hvis det er

  • Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #2   13. apr 2004 Tror ikke du skal være nervøs for at der er en anden cylender på (tror jeg ik der er)
    Begrænsningerne er sikkert fjernet og et nyt udstødning som du siger.
    De fleste hjelme passer altså ned i men du skal bare vende den anderledes end ved andre scootere (har selv en str. L og min kan godt lige og lige være der)


  • Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #3   13. apr 2004 Min er også en bieffe

  • #4   14. apr 2004 det er den gamle model hot.. den samme som jeg havde.. det kneb mig med hjelmen..!! men det er sq en pålidelig kværn..!! havde aldrig problemer, desværre var den nem at stjæle så bye bye hot..!!

  • #5   14. apr 2004 rune W... jeg skal kunne køre forbi policen med den.. er 15.. får kort om 3mdr... smiley

    Daller P den nye bieffe passer ihvertfald IKK!!

    send pic af den gamle bieffe smiley

    ulrichnielsen555@msn.com


  • #6   17. apr 2004 den kan da ihvertfald ikke stejle af sig selv kun med et legal udst?? medmindre du selv hiver op i den, den er jo meget let i forenden..

  • #7   17. apr 2004 Hej igen.. tak for indlæggene... Jeg har købt en agv hjelm som godt nok kostede 150,- mere end bieffen men jeg føler så til gengæld også at det her er en meget bedre hjelm...!

    Sune M, lover du det ?..... Den stejler rimelig nemt... og den trækker vildt godt med to!!!
    Dog larmer den stadig for meget..! men det var jo det med de filtre..!


Kommentér på:
hvordan er den tunet ??

Annonce