{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

Puch Maxi tænding {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg har haft skiftet koplingsskål på sønnens Maxi og I den forbindelse ny kondensator, tændspole og platiner. Den starter når den er kold, men trækker slet ikke ordentligt samt skyder bagud ved maksgas, og den er så godt som umulig at starte når den er varm.
Jeg har prøvet at stille tænding efter vejledning fra nettet, men uden det store held smiley
Der er vel ikke tilfældigvis en I nærheden af Silkeborg der vil vise/lære mig det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch Maxi tænding
  • #2   19. sep 2019 Haj TT. Så har jeg øvet mig i at stille tænding, og tror jeg har den smiley tak for vejledningen.

    Du har nok ret i at det er for billigt noname jeg har købt i Thansen (troede ikke at det var helt ubrugeligt)

    Nu starter den og kører fint, trækker godt og skyder ikke bagud længere, dog er den næsten umulig at starte når den er varm, hvad tror du det kan være??

    Kan det være tændspolen der er for dårlig?


  • #4   21. sep 2019 Hej TT. Jeg har lånt en Bosch tændspole fra en af de andre Puch motorer jeg har til at ligge, og nu kan jeg også starte den når den er varm efter en god køretur. skifter også kondensatoren til Bosch en af de nærmeste dage.
    Den skyder dog enkelte gange lidt når den får fuld gas, tror du det er fin indstilling af tændingen (kører jo 45 mm cylle) eller tror du det er dyseindstilling? kører med dyse 70 i øjeblikket og 15 mm bing kopi karburator.


Kommentér på:
Puch Maxi tænding

Annonce