{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Jannick K
Jannick K
Tilmeldt:
8. okt 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

?!HJÆLP?! Aprilia SX 50 2017 !?HJÆLP!? {{forumTopicSubject}}

Min fine SX har nu rundet de 12000km. Og den er købt midt sommer 18. Jeg har smidt 77cc på hende osv. Det cylinder har jeg kørt 7000km på godt og vel. Jeg er nu rendt ind i det problem at jeg lige er svinget ind hos en veninde og en kammerat ringer om jeg ikke kan hente ham, så det gør jeg og da jeg kommer tilbage til min veninde med min kammerat vil den ud af det blå ligepludelig ikke slukke mere. Altså har ikke pillet ved noget tændingslås/tændings relateret på den, det er org det hele. og da det er knap 2 år gammel er jeg i tvivl om hvad det kan være. Jeg bor 4km derfra og skulle lidt hjem på en måde så jeg måtte jo køre med det og håbe på det bare var tændingslåsen, men kommer ind i indkørslen derhjemme og den dør lidt. Og har kørt rimelig meget crosser helt fra lille af. Så ligeså snart der er en mislyd fra motor ligger jeg mærke til det, så jeg begynder bare at pumpe gassen lidt. Og der døde den helt. Slår slå lige choker til. Jokker den i gang og den hopper lige i gang igen. Af med chokeren og triller de sidste 20-30 meter. Da jeg så 2 timer ca efter vil til at ud at se til den har vi en garage separat til vores hus. Så jeg ville køre den der ned men så der vil den bare ikke køre... Altså den går ligeså fint i motoren med chokeren til dog, og i frigear/kobling inde, men ligeså snart jeg gir over kvart gas ca og slipper koblingen dør den???. Har for ikke mere end 30 km siden fået nyt tændrør. Karbu er ikke renset. Jeg havde ikke lige tid/lyst til at kigge videre på det igår og derfor er jeg ikke kommet videre. Har lånt den ud til en og han fyldte benzin på, og det er den tankfuld den kører på nu kan det være dårlig benzin?... Jeg er helt lost atm.... Tak på forhånd til dem der kan hjælpe smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ?!HJÆLP?! Aprilia SX 50 2017 !?HJÆLP!?
Kommentér på:
?!HJÆLP?! Aprilia SX 50 2017 !?HJÆLP!?

Annonce