{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Natasja D
Natasja D
Tilmeldt:
1. maj 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

VGA Digita 30 scooter, vil ikke starte, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Min VGA Digita 30 scooter, vil lige pludselig ikke kører.
Sidste gang jeg kørte på den, ville den ikke starte først, dog startede den anden gang, men kørte enormt mærkeligt de første 20 meter, og jeg kørte ikke engang 100 meter, hvor jeg stoppede og slukkede den, og da jeg skulle køre igen, ville den ikke starte.

What to do????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Digita 30 scooter, vil ikke starte, hjælp!
  • #1   1. maj 2018 hej Natasja velkommen her til



    der kan være mange grunde til at din scooter ikke vil køre og vi kan kun gætte os til fejlen men der skal jo 3 ting til før at den kan starte den er benzin kompensation og gnist så en af de 3 ting mangler


    hvordan slukker den lige som hvis du drejer nøglen stille og roligt eller blokere eller bremser den hårdt ned har du husket 2 takts olie og har du husket at tanke benzin på ( det er sket for et par stykker at de har helt diesel på i stedet )


  • Natasja D
    Natasja D Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   1. maj 2018 Altså, elstarteren virker fint, men det lyder ikke som om den får gnist som den skal, men jeg ved det ikke smiley
    Jeg har heller ikke noget værktøj så jeg kan hellere ikke tjekke det ordenligt smiley
    Den slukker normalt ja.
    Der er benzin på, men er ikke sikker med olie, men tror det.


  • #3   1. maj 2018 du kan tjekke om den gnister det at tage tændrørs hætten af tændrøret og af ledningen det skal det ikke noget værktøj til men det er ikke nemt at gøre selv for der er både kontakt i side støttefod som der gør at den ikke kan starte når den er nede og så skal du også trykke på el start og holde ledning tæt på en del af stellet men jeg tror nu ikke det er det

    tror mere det er skidt i karburatoren så den bliver tømt på ca 1 min men der skal værktøj og trykluft til for at gøre det orndligt


Kommentér på:
VGA Digita 30 scooter, vil ikke starte, hjælp!

Annonce