{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Lea M
Lea M
Tilmeldt:
24. jul 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Alt el (på batteriet) virker ikke..? hjælp {{forumTopicSubject}}

Her i sidste uge kommer jeg ud og drejer nøglen og ser at mit ur i displayet ikke virker, konstaterer hurtigt at der faktisk slet ikke er noget elektrisk der virker (blinklys, omdrejningstæller, elstart, olielampe, bremselys, horn osv) derudover starter den med det samme, kører fint, og lys foran og bagpå virker.

Næste dag skynder jeg mig ud efter et batteri, får sat det i, og regner så med at det vil virke efter en lang køretur, men ingenting. Der er fint strøm på batteriet, og har skiftet sikring bare for at være sikker.

Med et multimeter kan jeg måle at der kommer strøm op til tændingslåsen, så jeg tænker at så er det sgu nok den der er gået, så bestiller en ny tændingslås, men igen, ingenting.

Så står nu i den situation at jeg er komplet blank over hvad næste skridt bør være, jeg har kikket på diagrammet jeg kunne finde men det er jeg ikke rigtigt blevet klogere af.

Det eneste jeg finder lidt underligt p.t er at, ifølge diagrammet burde rød/hvid og orange ledning ved tændingslåsen være der hvor der er strøm når den er tændt, men der kommer kun strøm når den er slukket ??

Jeg håber lidt at der måske er nogle herinde der har været ude for noget lignende før og / eller måske har en ide om hvad det kan være?

På forhånd mange tak for hjælpen ??

PS. Det er en pgo g-max fra 07

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Alt el (på batteriet) virker ikke..? hjælp

Annonce