{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.099 visninger | Oprettet:

Elektronisk Tændspole (Italy Racing) Puch Maxi {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige monteret en elektronisk tændspole fra Italy Racing ( Den man kan købe ved West-import). Meeen, min Puch vil ikke starte nu, den slår maks en enkelt "prut" hver gang jeg træder på kickstarten. Er der andre som har haft problemer med denne tænding og eventuelt har en løsning på problemet?

På forhånd tak, Mvh. Jacob Thielsen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektronisk Tændspole (Italy Racing) Puch Maxi
  • #1   2. sep 2017 Er den sat til 2min før top?
    Eller er den bare klasket på?


  • #2   3. sep 2017 Jeg har rykket ankerpladen lidt frem og tilbage, det har ikke haft nogen effekt. Det burde det vel heller ikke da svinghjulet er ens hele vejen rundt

  • #3   3. sep 2017 Er den sat til 2 mm før top.
    Vis den bare er sat på et random tidspunkt/ sted tænder den jo helt fucked


  • #4   3. sep 2017 Nej det er jo bare en tændspole, så den får strøm ligemeget hvilken position den sidder i, der er ingen pick-up eller noget til at fortælle den hvor krumptappen er

  • #6   3. sep 2017 Det vil jeg prøve, tak smiley Jeg har en 5k Ohm NGK hætte så, jeg prøver med tændrøret, måske også et nyt tændrørskabel

  • SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #7   4. sep 2017 Pas på den røde afbryder ledning ikke er i klemme bag ankerpladen,kender et par stykker af mine venner der lavede den fejl,ellers kører spolen godt.
    Husk også at have et originalt svinghjul på,de kan ikke køre med uoriginale svinghjul


  • #8   4. sep 2017 Ledningen sidder fint, og jeg har et originalt bosch svinghjul på... det er lidt frustrerende

  • SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #9   4. sep 2017 Prøv at se at der ikke er for lang afstand fra spolen og til svinghjulet.
    Se også efter at dit svinghjul er til en puch uden gear,pilen på svinghjulet skal pege med uret


  • #10   4. sep 2017 Pilen peger med uret, men om afstanden til svinghjulet er for stor, det ved jeg ikke.. Men det er jo standard..

    Jeg kan se og høre at den tænder
    en eller 2 gange hurtigt, næsten hver gang jeg træder på kickstarteren, men lige meget hvad jeg prøver, så vil den ikke slå ordentligt i gang.


  • Steen P
    Steen P Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   6. nov 2018 1. Svinghjulet skal være monteret korrekt, altså helt i bund. Et par stykke har prøvet at den ikke virke på den konto.
    2. Knasten på svinghjulet (center indvendig) er pickupen til elektronisk tændspole.


Kommentér på:
Elektronisk Tændspole (Italy Racing) Puch Maxi

Annonce