{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

André R
André R
Tilmeldt:
21. apr 2017
Følger: 10 Emner: 5 Svar: 11

Gnist hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej smiley jeg har min stalker jeg ikke kan starte. Den har kørt i over et 1år uden problemer også en dag jeg skulle bruge den vil den ikke starte har tjekket stort set alt. Det med gnist har jeg lidt problemer med. Vis jeg tager hætte af og holder ledninger på stel kommer der en fin blå gnist men vis jeg så sætter hætten på og tændrør så kommer der ingen gnist har købt 3 tændrør og intet af det gnister men har et gammelt et som er meget slidt og når jeg sætter det i kommer der nogen gange en meget meget lille gnist smiley har også peævet og skifte tændrørs hætte hjælper ikke.

Kan det måske være min cdi?
Tænker bare vis der kommer masser af blå gnist med tændrørs hætte af og ledningen på stelet kan det vel ikke være den har også prøvet og klippe 1 cm af ledningen så den er helt fisk hjælper heller ikke smiley
Nogen forslag? For jeg ved ikke hvad det næste er jeg skal gøre synes jeg har prøvet det meste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnist hjælp
  • #1   30. jun 2017 Prøv at smid mere strøm på batteriet, det bør hjælpe.


    mvh


  • André R
    André R Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 10 Emner: 5 Svar: 11
    #2   30. jun 2017 Batteriet har intet og gøre med det smiley det er kun til elstart man bruger det til smiley Har taget 2 år på tec som scooter mekaniker så lidt ved jeg om scooter smiley
    Har aldrig haft batteri på den eller nogen af mine andre scooter smiley


  • André R
    André R Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 10 Emner: 5 Svar: 11
    #3   30. jun 2017 Med minder man køre med jævnstrøms cdi men er der ikke på stalker smiley mener det er vekselstrøms-CDI, der er på også behøves jeg ikke smiley Men har ikke haft batteri på nogen af dem jeg har :)men kan prøve og finde et og smide på smiley

  • #4   30. jun 2017 måske dårlig tændrørs hætte

  • André R
    André R Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 10 Emner: 5 Svar: 11
    #5   30. jun 2017 Har prøvet og skifte hætten fra min kammerats scooter som køre og det virker heller ikke smiley har også lige prøvet og sætte en batteri på i selv om jeg aldrig har kørt med det på og det gjorder ingen forskel heller smiley forstå det ikke rigtig for den laver fint gnist vis jeg tager hætte af og sætter på stel men med hætte på og tændrør i også på stel så kommer der ikke noget smiley

  • André R
    André R Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 10 Emner: 5 Svar: 11
    #8   9. aug 2017 Den laver en fin lang gnist smiley må prøve og skifte min cdi boks og se om det virker smiley bare mærkeligt vis det skulle være gået i stykker lige pluslig har kørt på den slukker den om 10 efter vil den ikke starte og har den ikke ville lige siden smiley

Kommentér på:
Gnist hjælp

Annonce