{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Ronni P
Ronni P
Tilmeldt:
8. sep 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

G-Max starter nu men men men {{forumTopicSubject}}

hej. Jeg har lige købt en G-Max. men den vil ikke starte. Der er gnist. Der kommer benzin til og i karburator men den starter ikke. Det ser ikke ud til at mit tændrør bliver våd heller.

Hvad kan det være. nogen gode forslag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G-Max starter nu men men men
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #1   24. jun 2017 Snak med den du har købt den af.
    Hvis den har stået stille længe er der måske ikke som sådan noget i vejen så du kan prøve bare at blive ved.
    Ellers kan du prøve med frisk benzin.


  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   24. jun 2017 Det hjælper mig ikke så meget. da jeg købte den defekt. fordi han ikke kunne starte den efter den havde stået en lille uge. nyt benzin er der på. men mit tændrør skal jo blive våd og det gør den ikke

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   24. jun 2017 Prøv og hold hånden for indsugningen og mærk om den suger også kan den måske bedre suge benzin op
    Eventuelt tag luftfilteret af og hold hånden for.
    Ellers bare brug og tag karburatoren af og rens den grundigt. Det vil jo nok være en god ide ligemeget hvad.


  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   24. jun 2017 Jeg har renset karburator. Den har været total skilt ad som jeg altid gør når jeg renser. men har dog ikke prøvet og holde en hånd for

  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   24. jun 2017 nu har jeg prøvet og sætte en hånd for ind indsugning. når jeg så fjerner min hånd kommer der benzin ud

  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #6   24. jun 2017 Jeg mistænker lidt at min choker ikke virker. man kan ikke høre eller mærke at den virker. og tager man den af og sætter strøm til den sker der heller ingen ting.

  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   24. jun 2017 nu har jeg langt om længe fået den startet. Den kan ikke starte på el start. kun på kick start. når den så kører går den som meget godt men den tager længe om at komme ned i omdrejninger. og når den så kommer ned er den ved at gå ud.

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #8   24. jun 2017 Sørg for batteriet er fuldt opladt.
    Drej forskelligt på gashåndtaget mens elstarteren kører.


  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   24. jun 2017 Det er fuld opladet. og det med at rulle på håndtaget er både godt og ondt. for det kan den også drukne af plus at tag et tændrør.

  • #10   24. jun 2017 Den får falsk luft, typisk tegn på falsk luft er den er langsom til at gå ned i omdrejninger

  • Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #11   24. jun 2017 ja så det jo bare lige og finde ud af hvor fra

  • #12   24. jun 2017 Køb noget motorstart/dieselstart og start maskinen sprøjt så alle steder hvor der er mulighed for falsk luft. Hvis den får falsk luft falder den enten i omdrejninger eller går helt ud. Hvis det ikke virker tjek simmeringene om de savler olie.

Kommentér på:
G-Max starter nu men men men

Annonce