{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.685 visninger | Oprettet:

PGO Big max udstødning skiftet -> drukner!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Håber i kan hjælpe mig lidt her - jeg har sammen med min far skiftet udstødningen på hans PGO Big Max knallert-45.
Det første problem opstod da vi opdagede at der fører en slange ned til det originale udstødningsrør, men den tilslutning fandtes ikke på den Technigas Silent Pro fra THansen. Så vidt jeg tror jeg kunne læse mig til, er den tilsluting til at tilføje ekstra luft til katalysatoren til det originale rør, hvilket den uoriginale ikke har. Så anbefalingen var at blænde røret af, hvilket vi gjorde.

For at komme bedre til, valgte vi at støtte scooteren op af en væg så den hældte til venstre set i kørselsretning. Da vi var færdige med montering af udstødningen løb der en masse benzin ud fra luftfilteret. Vi fik tømte det og tørret filteret. Og den startede også fint.

Men den kunne køre omkring 50m så gik den død. Og det var umuligt at sætte den i gang efterfølgende.
Hvis den fik lov at stå lidt, så kunne den starte men så snart man drejede på håndtaget gik den død. Det lød meget som om den druknede.

Det skal siges at vi pillede den begrænser af der sad i røret, lige så meget fordi jeg har oplevet at de har løsnet sig og sat sig fast i forrøret.

Nogen ideer til hvad der kan være galt?
- kan det være noget med den slange der ikke er sluttet til og blændet af?
- kan det have med at gøre at vi hældte scooteren til den ene side?
- kan det være fordi der skal dyses om?
- andet?

Synes ikke jeg kunne finde noget på nettet om folk der har haft lignende problemer, men alle med en PGO Big Max må da have været udsat for problemet hvis de er gået fra original til uoriginal udstødning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO Big max udstødning skiftet -> drukner!!
Kommentér på:
PGO Big max udstødning skiftet -> drukner!!

Annonce