{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kører baglæns!!
  • #1   19. apr 2017 Din tænding står forkert.
    Ankepladen sidder forkert på eller dit svinghjul sidder ikke lige på noten.
    Enten så er noten smadret, eller den mangler.

    Sidste mulighed er at svinghjulet er til en helt anden model ( SF 2 eller noget helt andet ), så pulsgiveren sidder forkert, i forhold til hvor den gør på din model ( SF 3 ).


  • Andreas W
    Andreas W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   19. apr 2017 Hej Tommy, der er skiftet CDI box, stator og svingjul. Samt noten er helt intakt. Men ingen af tingene virkede

  • #3   19. apr 2017 Så er pickuppen nok flyttet på den nye stator i forhold til den rigtige, eller taktmarkøren er flyttet på svinghjulet.

  • #4   20. apr 2017 Har også prøvet det med min kymco k12 hvor jeg prøvede og indstille den i tændningen hvor den så ligepludselig kørt baglens, det var tændning der står forkert smiley

  • Andreas W
    Andreas W Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   20. apr 2017 Pickuppen og taktmarkøren sidder helt rigtigt i forhold til svinghjulet og stator. Vi har også prøvet at fjerne noten helt, og så tvinge svinghjulet, men det resulterede bare i, at motoren kørte MEGET dårligt. Vi har stort set tjekket alt omkring svinghjulet, noten, stator osv. nu
    Hvad dælen kan det så være??


  • #6   20. apr 2017 Hvis statoren er den rigtige og svinghjulet er den rigtige, så er krumtappen den forkerte.

    Det er de 3 ting, som bestemmer tændingstidspunktet.
    Placeringen af noten på krumtapakslen.
    Placeringen af pickuppen på stator.
    Placeringen af taktmarkøren på svinghjulet, i forhold til noten i svinghjulet.


  • #7   26. apr 2017 Min kammerat havde nøjagtigt samme problem. Vi fandt aldrig rigtigt ud hvorfor. Men da han prøvede en anden tændingslås, holdt den op.

Kommentér på:
Kører baglæns!!

Annonce