{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Dyse str på standard motor ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Har lidt problemer med min scooter ikke kan køre
Kan stå i tomgang ca 10 min så dør den . Som
Om den drukner .

Skiftede dyse da jeg tænkte det måske var for lidt benzin når man kørte på den
Så satte jeg en 80'er dyse i
Der sad en 76er dyse i da jeg rensede karburatoren .

Nu er mit spørgsmål så er det ikke store dyser på en std motor ?

Det er en benelli 491 st 45er
Skiven pillet
Tecnicgas Next udst uden begrænsning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse str på standard motor ?
  • #1   30. mar 2017 altså dysen bestemmer jo ikke noget med tomgang ?? den bestemmer noget ved fuld gas..... så tror ikke det er det der er problemet men ved ik

  • #2   30. mar 2017 Hvad er indstilling på nålen og luftskruen, men mener og have læst et sted at den kører med 80 som std. dyse.
    Er dit problem kommet pludseligt, eller efter du har lavet en ændring ??
    Hvis du piller tændrøret ud efter den dør, er det så vådt eller tørt??.


  • #3   31. mar 2017 Problemet har været der hele tiden mens har har Haft den . Købte den for en måned siden og der havde den stået stille i en del år. Kunne dog starte og køre en 200m så døde den så aner ikke så meget om den . smiley må lige prøve at kigge til nålen og se hvad den siger smiley

    Luftskruen har jeg prøvet at justere på og sat den til grundstilling uden held smiley

    Venter pt på en ny benzin hane da benzinen pisser ud af den og at den ikke lukker for hanen når den er slukket smiley


  • #4   31. mar 2017 Nålen står midt i smiley

  • #5   1. apr 2017 Hvis den har stået stille et par år, har du så også udskiftet olie og benzin. Hvis ik du har det så ville jeg kraftigt anbefale, at du det gjort da benzinen bliver dårlig af og stå så længe.

  • #6   1. apr 2017 Den har stået et par år af hvad jeg ved af smiley der er helt frisk benzin og olie på smiley venter pt på en ny benzinhane da selv om den er vacum styret rander benzinen hele tiden smiley

Kommentér på:
Dyse str på standard motor ?

Annonce