{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

2 tekniske fejl på aprilia {{forumTopicSubject}}

Hej. Håber at i kan hjælpe mig på vej. Har en Aprilia sr50 ditech, som har stået stille i 2 uger. Da jeg så kørte på den igår oplevede jeg 2 problemer som ikke var der før

1: når jeg starter den og holder i tomgang i nogle minutter før jeg kører afsted er der ingen problemer, men så snart at den bliver ordentlig varm står den ikke ordentligt i tomgang. Når jeg f. Eks holde for rødt lys, bliver jeg nød til at dreje lidt på gas håndtaget.

Kan det være luftfilteret eller noget andet?

2: benzin måleren virker ikke optimalt, går kun omkring 1 hak op i det røde felt, har prøvet at rokke scooteren fra side til side i tænkt og slukket stand, dette virker ikke. Selvom tanken er fyldt helt op

Hvad kan dette skyldes?

Er der nogle af tingene jeg selv kan fikse eller skal den på værksted.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 tekniske fejl på aprilia
  • #1   14. mar 2017 motor problemet kan nemt være luftfilter som er utæt ellers kan den være utæt et andet sted men du kan jo blinke fejlene ud hvis der er fejl på ecu eller andre el fejl hvis du tænker det kan være det men de har også en lille problem med at tændrør brænder af på grund af at benzinen bliver skudt lige ind på tændrør og så højner de ikke så længe

    tank måler kan være et dårlige forbindelse et sted


Kommentér på:
2 tekniske fejl på aprilia

Annonce