{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.973 visninger | Oprettet:

Benzin i luftfilter på PGO HOT 50 i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er helt ny her forummet - Jeg har købt en PGO HOT 50... den kører og starter for det meste godt, men jeg har i de sidste på dage oplevet at den har lidt problemer med starte om morgen(skal lige køre 3-4 gange på starteren, 1-2 sek) resten af dagen er der ikke noget problem – den kan også have lidt træk problemer når den er varm…Jeg er ikke nogen ørn til knallerterne, det eneste jeg har gjort er at rense tændrøret samt skifte luftfileret - der sprøjter en lille smule benzin ud i luftfilter kasse i tomgang – hvad kan problemet være?

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin i luftfilter på PGO HOT 50 i tomgang
  • #1   23. jan 2017 Ud med membranen og se efter om den lukker 100% tæt.

  • #2   23. jan 2017 Hej Tommy,

    Tak for svar - jeg er som sagt i dette forum og har rodet mest med biler - så for jer kan det nok lyde lidt dumt, men hvor sider membranen og hvordan test jeg om den lukker 100 tæt? smiley

    Hvad funktion har membranen?

    Vh. MArtin


  • #3   23. jan 2017 Membranen virker om indsugningventilen på en bil.
    Men den bliver kun styret af undertryk og overtryk, da det er en lille plade, som kun kan åbne en vej.
    Lidt som dør uden låsekasse, hvor at vinden så skifte retning.

    Den sidder lige under studsen.

    Brug en tandbørste og godt med benzin rundt omkring studsen, INDEN du fjerner den, så der ikke kommer snavs derned.


  • #4   24. jan 2017 Hej Tommy,

    Tak for svar, det giver mening - jeg kigger på i weekenden...hvordan kunne jeg teste om den var defekt?

    Der var en der fortalte mig at det også kunne være nåleventilen?

    Har du et bud på det problem med at starte om morgen(skal lige køre 3-4 gange på starteren, 1-2 sek) resten af dagen er der ikke noget problem – den kan også have lidt træk problemer når den er varm

    Vh. Martin


  • #5   24. jan 2017 Trækproblemer når den er varm, det plejer at være en for lille dyse, som så har smadret stemplet, eller dine ruller for for slidte og skal skiftes.

Kommentér på:
Benzin i luftfilter på PGO HOT 50 i tomgang

Annonce