{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Mathias E
Mathias E
Tilmeldt:
7. nov 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hjælp til Genetic Trigger SM {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har brug for hjælp! Min Trigger væltede her forleden ned på venstre side, der gik heldigvis ikke noget i stykker. Troede jeg i hvert fald. Da jeg så tog den ud for at køre, begyndte en termostat-lampe at lyse rødt, så jeg holdte ind til siden, slukkede og tænkte:"hvad fuck er det nu for noget?" jeg trak den omkring 500m og tænkte igen og så lyste den ikke mere. Så på et andet tidspunkt begyndte den at lyse igen, og lige så snart jeg trak koblingen tonede lampel lige så stille og roligt ud...
Hvad kan jeg gøre? Er det nogle af termostaterne der er defekte, jeg er nemlig bange for at brænde motoren sammen.
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Genetic Trigger SM
  • #1   17. jan 2017 prøv at lade den stå i tomgang uden at køre rundt mener ledningerne sider på topstykket som styre termoblæseren se om de skulle side løs eller knækket
    eller bare faldet af vandet kølervæsken ville stadig cikulere rundt i køleren da det er moteren der styre vandpumpen det er kun blæseren der ikke ville køre da den er electro styret


  • Mathias E
    Mathias E Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   17. jan 2017 Ok, det vil jeg prøve

  • #3   18. jan 2017 Selvom din lampe lyser vil den stadig blive kølet af som skrevet, jeg har 73,5cc på min og ingen termostat føler og den køler stadig, så ingen grund til bekrymring

Kommentér på:
Hjælp til Genetic Trigger SM

Annonce