{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Går ud efter 2 sekunder {{forumTopicSubject}}

Hej. Min suzuki katana går ud max 2 sekunder efter den er blevet startet. Den kan ikke stå i tomgang eller give gas. Den går bare ud efter 2 sekunder ca. Den gnister fint (blå) og karbu er renset. Og den har ikke været ude at køre i flere måneder, så den er ikke våd eller noget. På et tidpunkt ville den ikke starte. Pillede så den sorte ledning fra tændingslås. Også kunne den køre (for nogle måneder siden. Nu vil den bare ikke andet end at starte 2 sekunder. Fandt ud af at den ene stempelring sad fast nede i hullet hvor ringen skal sidde. Nu er der kommet ny stempel på. Har så ikke prøvet at starte den endnu. Men nogle der ved hvad problemet kan være?:)


Kommentarer på:  Går ud efter 2 sekunder
  • #1   3. dec 2016 du har sat nyt stempel på, men ikke prøvet at starte den endnu, men sidder og laver et emne om hvad der kan værd galt, uden at vide om problemet stadig er der eller er løst?
    er det rigtigt forstået?

    hvad med benzin, er der frisk på?


  • #2   4. dec 2016 Nu har jeg lige prøvet at se om jeg kunne få gang i den. Den gnister fint. Helt nyt benzin. Stempel+ringe. Den vil bare ikke starte. Max 0,5 sekunder. Om det er med startspray eller uden. Så sker der intet. Tændrøret er vådt, tænker lidt en simmering. Kan den godt være skyld i det? Må lige ude at tjekke. Den sidder fint ved statorsiden. Men har aldrig haft åbnet ind til kickstartersiden. Næste projekt.

Kommentér på:
Går ud efter 2 sekunder

Annonce