{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Kreidler problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg brug for lidt viden/råd

Har en kreidler florett RMC som ikke rigtig vil..... Den kan ikke sparkes i gang.

Ting som er skiftet pt: Hele tændingsystemet, som også er indstillet, skiftet karburator (Bing) inkl. luftfilter.

Det mystiske er at da vi først havde skiftet tændingen og indstillet det, første gang vi giver den en på Kickstarten, starter den op, men kører totalt vildt op i omdrejninger, slukker det hurtigt på tændingsnøglen, instiller lidt på skruerne på karburatoren, men fik aldrig gang i den siden. (Makkede i ca 14 dage med alt mulig, indstillede tænding igen osv uden held).

Så skaffede vi en ny Karburator, ny studs osv.... fik det monteret den. Første gang vi sparker til Kickstarteren, smækker den i gang igen, knalder så igen helt op i omdrejninger, hvor vi igen skynder os at slukke den..... Og nu står vi så igen med samme problem, der sker ikke en skid når vi træder på kickstarteren.... (Tændrør gnister fint imod stel osv).

Det er sønnike som har købt knallerten, så derfor skriver jeg Vi, jeg har ingen tidligere erfaring med knallerter, så vi arbejder os lidt fremad, men syntes lige nu vi kører lidt i ring...... Så jeg håber der er en derude med en ide smiley


Kommentarer på:  Kreidler problemer
Kommentér på:
Kreidler problemer

Annonce