{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Temp og benz måler viser max ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. På min Runner viser temp og benz måler max så snart jeg drejer nøglen, og der bliver de, selvom tempen selvfølgelig ikke er max endnu, og der helt sikkert ikke er en fuld tank smiley

Nogle der kender dette problem, eller måske har en løsning, for tænker at hvis censoren ikke virkede, ville de vel ikke vise noget ? eller er det netop fordi de er i stykker, at de viser max hele tiden ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temp og benz måler viser max ?
  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84
    #1   8. apr 2016 Hvis de er gået til, dine sensore, så giver den intet udslag. Prøv og ta sensorene op og tjek om de skulle sidde fast i øverste stilling.


  • #2   8. apr 2016 Jamen hvis jeg slukker falder de til min. og når jeg tænder går de op på max ?

  • #3   8. apr 2016 Altså temp. sencoren kan man jo ikke se om sidder fast eller noget ? det er jo sådan en lille prop?

  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84
    #4   8. apr 2016 Hvis din temp sensor sidder skruet fast i blokken, så prøv om du kan skrue den ud og se om det giver et andet udslag. Men benzinmåleren, der tror jeg sidder fast i topstilling. Jeg har selv lige fået en brugt scooter ind, hvor der intet udslag var og jeg fandt ud af at svømmeren var faldet af (i tanken ) og tråden var knækket inde i modstanden.

  • #5   8. apr 2016 Okay, må kigge i tanken, har lige skiftet cylle hvor jeg førte sensoren med over "den så fin ud" men kan da ikke forstille mig den vil give andet udslag fordi jeg tager den ud ?

Kommentér på:
Temp og benz måler viser max ?

Annonce