{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Mads D
Mads D
Tilmeldt:
5. jan 2016
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13

Viden søges! {{forumTopicSubject}}

Har en suzuki katana lc fra 04 (AY50)
den har pillet skive, og 45 udstødning. er overbevist om den burde køre mere end 50. også var mig og min far enig om at det lød som der var begrænsning i cdi. så jeg har købt en ubegrænset cdi og den køre stadig 50. men går lidt bedre fra 0-50. HJÆLP!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viden søges!
  • #1   12. feb 2016 Er der en begrænser plade bag på variatoren ?

  • #2   12. feb 2016 Har i dysset den om efter udstødnings skift

  • Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #3   12. feb 2016 jeg mener in der sidder plade ved variatoren.
    den lyder ik til at skal dysses om. og den har en rigtig godt optræk


  • #4   12. feb 2016 Det er den plade som ligger ved siden af variatoren, på billedet.

    Ved at den sidder på nogen suzuki modeller.


    profilbillede
  • Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #5   12. feb 2016 tror ik den er der. men kan lige skilde den af og kig imorgen. tusind tak. men ka der være flere muligheder hvis den ik er der?

  • #6   12. feb 2016 Hvis det er kan du jo skifte variator ud med noget polini eller malossi eller noget i den dur, så burde den gå bedre på toppen og muligvis også et bedre optræk smiley

  • #8   12. feb 2016 kan kan være mellem membran og studs eller i kabu åbning

  • #9   12. feb 2016 Har du fjernet begrænsningen i udstødningen?

  • #10   13. feb 2016 Hvad er det for en udstødning, i har sat på den ?. Hvis det er en SilentPro fra T.hansen af, har i så tjekket om og er begrænset i udgangshullet?.

    Har den kørt lovligt i meget lang tid, for så kan det også være at den har lavet en rille/ fuge i varioen som stopper remmen i udkørsel af varioen?.


  • Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #11   13. feb 2016 jeg køre med 45 udstødning er jeg rimlig sikker på. købte den med 45 udstødning og så mente ejeren skive ik var fjernet. men det er den. men den har kørt de 50 i nogle år.

  • Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #12   13. feb 2016 Tusind tak alle sammen. jeg vil kigge de steder:)

  • #13   13. feb 2016 min suzuki katana kunne køre 80kmt jeg fjernede kun begrænseren,

  • #14   13. feb 2016 Hmmm prøv når i har startet den op og sæt, hånden mod afgangshullet på udstødningen. Hvis ik i kan mærke at den kommer med små pust ( slår i udstødningen ), skal er udstødningen defekt og kan være årsag til den ik kører hurtigere.


  • Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #15   13. feb 2016 hva vej drejer man for at få variatoren af. og hvor kan jeg gøre så den ik køre rundt når jeg skruer min bagbremse virker ik

  • Mads D
    Mads D Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #16   13. feb 2016 ka man se om der begrænsning der?

    profilbillede
  • #17   13. feb 2016 Hvis ik du kan presse den yderste remskive helt ud til klokken, så er den begrænset med en bøsning.

    Du kan ik bare skrue varioen af, ude du har et variotool evt. en stempelstopper. Jeg ved nogle bruger luftpistol ( trykluft ), hvis du kan beherske sådan en er det også en mulighed. Du drejer samme vej som hvis, du skal løsne en møtrik på en bolt ( spænder højre om og løsner venstre om ).


  • #18   14. feb 2016 Jeg stoppede selv med stempelstoppet, da jeg fik ødelagt et stempel på den konto. Jeg ved dog at der er mange som bruger den, hvor det ik er gået galt og syndes det er en helt fin løsning ;).
    Jeg bruger en stykke nylon snor i stedet for, efter jeg havde brugt mit snørebånd efter min vario gik løs ude på landevejen.
    Jeg bruger den på denne måde, om du vil bruge den er så op til dig selv ;).
    Alt efter om jeg skal løsne eller spænde, så stopper et lille stykke for stemplet vende og putter snoren i tændrørshullet. HUSK og have et stykke hængende ude, så du kan trække snoren ud igen ;)..
    Husk og smelt enden som du bruger, til og komme ned i hullet som stopper. Bliver noget være noget, hvis der sidder en travl eller nylon fiber tilbage dernede.


    profilbillede
Kommentér på:
Viden søges!

Annonce