{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Meget underligt problem med hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej Sg, jeg står med et lidt mærkeligt problem.
Min hot 50 fra 2004 renoveret i 2012 og stort set ikk brug først da jeg købte den. Den har virket perfekt og starter hver gang.

Nu er den så begyndt at have lidt svært ved at starte, og hvis jeg kører på den hoster/sprutte den lidt. Optrækket er underligt og anderledes. Hvis jeg kører med fuld gas, og gasser lidt ned så sker der ingen ting når jeg gasser op. Heller Ingen lyde eller noget. hvis jeg giver gas igen. Først når den næsten er gået ned til cirka 10 km/t så giver den gas eller "trækker". Men hvor den lyder underlig med en spruttede lyd. Indtil den når topfart igen. smiley

Håber der er nogle der ved noget eller har oplevet det samme, da jeg selfølgelig er træt af det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget underligt problem med hot 50
  • #2   27. nov 2015 Okay mange tak det prøver jeg smiley

  • #3   27. nov 2015 Hov glemte lige at spørge om at, hvis jeg nu har blandet 92 med 95 benzin om det Gør noget eller det er ligemeget ? smiley

  • #5   27. nov 2015 Ja det er højst sandsynligt vand der er skyld i dine problemer. Det er tydelige at se om der er vandperler i benzinen hvis du lige tapper lidt over i et glas. Er der det, så skal du også tømme tanken for hver en dråbe der måtte være i den, og så fylde på med frisk benzin, for ellers vil du hurtigt ende op med det samme problem igen, og skal rense karburator hver anden dag.
    Og fremover så husk altid at komme en deciliter karburatorsprit i en hel tank benzin, når temperaturen kommer under 5 grader, så slipper du for problemet fremover smiley


  • #6   27. nov 2015 Okay tak for svaret smiley
    Har også lige tømt den og tanket op med hel frisk benzin og Været i thansen og købt karburator sprit og nyt tændrør smiley


  • #8   27. nov 2015 Ja selvfølgelige. Sprit ,i lod den køre lidt, tømt også tanket op igen bagefter med ½/1 deciliter sprit i 92 blyfri smiley

  • #10   27. nov 2015 Mente også karburator sprit smiley

    men ja har ikk så meget forstand på scootere smiley


  • #12   27. nov 2015 Tror faktisk mit dæksel ikk har siddet godt nok fast fra jeg tankede sidst, og da den begyndte på det var dagen efter hvor det havde regnet sindssygt. Så tænker det er derfor smiley

  • #13   27. nov 2015 Ellers kommer vandet fordi der dannes kondens på indersiden af tanken, det kan ikke undgås men med karburatorsprit i benzinen så bliver det brændt af sammen med benzinen, og samler sig ikke i tanken.
    Jeg har før måtte tappe 2 deciliter vand ud af en scooter tank, så det var ikke underligt at den kørte dårligt smiley


  • #14   27. nov 2015 Haha kan tænke mig den kørte dårligt smiley


Kommentér på:
Meget underligt problem med hot 50

Annonce