{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Daniel B
Daniel B
Tilmeldt:
15. okt 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Scooter hakker? {{forumTopicSubject}}

Hey boys and girls!

Nogle som kan svare på hvad dette kan skyldes?

Jeg giver den max gas.

Opsætning:

21mm black edition - Kabu
45 - udstødning
Hyper Racing - Cylle
Multivar Malossi - Vario. Der er blandet med 2 gram og standard ruller (5-6g tror jeg)
Dysen er 95.

Jeg har på fornemmelse at det godt kunne være en større dyse. Det er efter jeg har fået en hyper racing cylle på at den gør det, har ellers kørt med sport (men den blev smadret)


I får lige videoen i et link til en gruppe da siden skriver at der er en fejl når jeg prøver at uploade..

https://www.facebook.com/daniel.bollingtoft1/videos/o.437294392969789/1057097484309932/?type=2&theater&notif_t=video_processed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter hakker?
  • #1   27. okt 2015 Den udstødning skal du skifte, ellers skal du ha fat i en sport cylinder igen..

    Hvilken cylinder?

    Drop det med at blande rullerne, det er noget virkelig lort, der kan koste en krumtap..
    - Jo større forskel i vægt, jo større chance for problemer..


  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #2   27. okt 2015 #1 Er i tvivl om cylinderen ved bare det en hyper racing cylle..

    Er en gg udstødning bedre tilpas på mit opsætning? Har nemlig fået et godt tilbud på et.

    Jeg tror hellere ikke der er så stor forksel.. er i tvivl om rullerne.. tror faktisk næsten det hele er 2 grams..


  • #3   27. okt 2015 Der står vel noget på cylinderen?

    Nej GG passer heller ikke til sådan en cylinder..

    2 g. Er ALT for lav vægt..


  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #4   27. okt 2015 #3 Det er ikke mig som har sat den på.. derfor ved jeg det ikke..

    Hvilken udstødning skal jeg så have? noget som helst ikke er knæk..



  • #5   27. okt 2015 Derfor må der stadig stå noget på den smiley

    Udstødningen skal passe på cylinderen, så det er ret vigtigt at vide hvad det er for en..


  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #6   27. okt 2015 Har ikke lige fået tjekket endnu men tror måske jeg har fundet problemet...

    Bagbremsen har sat sig og har kørt uden at bruge bagbremsen. Så nu køre den fandme godt smiley mangler dog stadig en større dyse kan jeg høre på den


  • #7   27. okt 2015 En sport cylinder er hurtigere end en hyper race eller racing cylinder, med den udstødning..

  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #8   27. okt 2015 Det ved jeg godt.. men hvilken udstødning kan du anbefale? er 11k setup udstødning god? helst noget som ikke er knæk..

  • #9   28. okt 2015 Det kommer igen helt an på hvilken cylinder det er..
    Tær næsten væde på det ikke er en hyper race cylinder..

    Hvad står det på siden af cylinderen?


  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #10   28. okt 2015 #9 Tjekker lige i morgen.. der skal lige et godt stykke ned for at se.. kan jeg se hvad der står på den uden at pille alt af?

Kommentér på:
Scooter hakker?

Annonce