{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Fartbegrænsning på Derbi Senda R 1998 {{forumTopicSubject}}

Som der står i overskriften, hvordan kan jeg begrænse min knallert til lovlig fart?

Som jeg forstår det, så er der ikke noget Cdi, så jeg skal pille ved gearingen ?

Nogen som kan skære det ud i pap for mig ? Altså hvordan det virker og hvad jeg kan gøre ? Har ikke behov for at køre stærkt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartbegrænsning på Derbi Senda R 1998
  • sENNTiNEL
    sENNTiNEL Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   15. okt 2015 Det virker sådan at du skal ændre på gearingen.

    Fortandhjulet skal have mindst tænder muligt, mens bagtandhjulet skal have flest muligt.
    Prøv først og fremmest at se hvor mange tænder din senda har, og derfra kan du bestemme hvor store eller små tandhjul du skal bruge for at få den til at køre langsommere.

    Har hørt folk sige at 1 tand mere/mindre på fortandhjulet giver 7km/t mere eller mindre. Ved ikk helt om det passer, men på min SMX gav 1 tand ca 5km/t.


  • #3   15. okt 2015 Du er med på den ikke er lavet som 30 knallert i 98 ik? Men ellers sidder der en begrænsning i udstødningen.

  • #4   15. okt 2015 Ja det er en 45, men den skal vel stadig begrænses hvis den skal være lovlig ? smiley

    Har ikke kørt på den endnu, men ham jeg købte den af sagde at han havde været over 100 på den


  • #6   15. okt 2015 Ja tak, jeg har kørekort og bil , er godt klar over hvad jeg har købt smiley

  • #8   15. okt 2015 Er det ikke nemmere at skifte tandhjulene så? Ellers skal jeg vel til og finde originale dele ? smiley

Kommentér på:
Fartbegrænsning på Derbi Senda R 1998

Annonce