{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Bag bremse kaliber renovering/reparering {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Nogen af jer har måske set min tråd om at købe en senda, på trods af aldrig at have ejet en knallert før. Jeg har nu skaffet mig en slidt maskine, som starter og skulle køre fint efter nogen små ting.

Jeg står med et originalt kaliber hvor stemplerne (tror jeg de hedder) simpelthen sidder fast.

Hvordan pokker får jeg dem løsnet ? Vil lige se om jeg kan smide nogen billeder af skidtet op.

Det som i ser på billederne er alt jeg fik med fra sælger, men jeg har en idé om at der mangler nogen stumper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bag bremse kaliber renovering/reparering
  • #1   7. okt 2015 Disse sidder fast, og der er en del skidt og snavs omkring dem. Kan de overhovedet reddes?

    profilbillede
  • #3   7. okt 2015 Altså nu har jeg mulighed for at låne svejseværk på skolen, så det er måske muligt?

    Synes bare priserne for nyt kaliber er ret høje, over 1000 kroner for noget som måske koster 400 til en større maskine.

    Ellers må jeg købe brugt kaliber jo smiley


  • #4   7. okt 2015 Hvis jeg var dig ville jeg finde 2 andre caliper... Må give tt ret det er sikkert en abe der ikke har vist hvordan stemplerne og så derfor har borer 2 huller og banker dem ud den vej... Men de caliper der bliver det aldrig ordentligt og de er intet værd desværre

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #5   7. okt 2015 Du kunne prøve at samle det og bruge bremsegrebet til at sætte tryk i.


  • #6   7. okt 2015 Det var det første jeg prøvede smiley Fulgte guiden fra scootergrisen.dk smiley

Kommentér på:
Bag bremse kaliber renovering/reparering

Annonce