{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Rocky M
Rocky M
Tilmeldt:
22. mar 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

PGO Dr Big vil ikke lade og el start virker ikke og prutter voldsomt ud fra udstødningen. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har sammen med en ven tunet hans dr big, hvilket også gik helt fint.
Vi har skiftet krumtap, cyl, topstykke, stempel, kobling, stator, batteri, spændingsregulator, tændspole, tændrør, studs, menbran, luftfilter, CDI, udstødning samt leget med fjeder og rulller.

Her er linket til det tun sæt vi har monteret:
http://www.scooter-dele.dk/produkter/cylinder-og-top/tunsaet-476mm-pgo-296000.htm

Problemet forklaring:
Knallerten kørte fint efter tuningen og den er blevet kørt rigtigt ind, men efter ca 300 km begyndte den at prutte lidt. Den har nu kørt ca 400 km men idag da vi ville køre en tur men begynde den at prutter voldsomt fra udstødningen fra da vi startede den, og gør det nu hele tiden, den vil heller ikke trække og prutter besynderligt og er ved at dø når man giver gas, det skal så også siges at vi heller ikke kan få el starten til at virke og at den vil ikke lade, jeg har og startermotoren får strøm og det gør den ikke.

Ved ikke hvad jeg nu skal prøve, er der nogle kloge hoder der har ngle ideer eller forslag til hvad faen vi gør nu, for jeg ved virkelig ikke hvad vi nu skal prøve.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
PGO Dr Big vil ikke lade og el start virker ikke og prutter voldsomt ud fra udstødningen.

Annonce