{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Jan G
Jan G
Tilmeldt:
11. jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Suzuki Samurai (DM50) med ledning ragnarok!!! {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har muligvis gabt over mere end jeg kan sluge!
For noget tid siden skilte og reparerede jeg min VGA Digita, efter det har det sgu kløet i fingerne. Derfor købte jeg for nogle dagen siden denne Suzuki Samurai fra 1993, og den volder mig sgu lidt problemer. (Her skal det lige nævne at det er min første projekt, og mine skills er nok ikke fantastiske, men viljen er der)

Knallerten vil ikke gniste, og ledningsnette er rimelig smadret, tror at den tidligere ejer har forsøgt at strikke noget sammen selv.

Jeg har skiftet tændrør, tændhætte samt tændkabel. Sammen med en kammerat (der har meget mere knallert erfaring end mig), har jeg prøvet at finde fejlen, men det er sgu ikke lykkedes os. Vi tror at tændspolerne er ok, da det gnister fra nogle af ledningerne hvis de har kontakt med stellet. Vi er dog i tvivl om der er liv i CDIen eller om det er ledningerne der driller.
Er der nogen måde på hvor man kan tjekke om der er gnist, og gå udenom resten af ledningsnettet? (lys, tændlås osv.)
Tændlåsen er lidt spøjs, og jeg ved ikke helt om den virker, og den kan egentlig ikke sættes til ledningsnettet nogle steder.
Der er ikke noget batteri på den, og heller ikke nogle steder hvor man kan sætte et til. Er der normalt batteri på denne knallert?

Hvad er jeres forslag, skal vi starte med at sætte nyt ledningsnet på, og efterfølgende prøve med en cdi, eller er der en måde vi kan tjekke de forskellige ting på?

Håber virkelig der er nogen dm50 eksperter der ude!

Her er lige lidt oplysninger om knallerten, samt billeder, spørg endelig hvis I vil have flere oplysninger eller billeder!

Stelnummer:
WCRDM50-107562J

Dropbox album
https://www.dropbox.com/sc/8cl7zza3uktqvqe/AACHuxmO1TM71B4X6gB0Z_Apa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Samurai (DM50) med ledning ragnarok!!!
Kommentér på:
Suzuki Samurai (DM50) med ledning ragnarok!!!

Annonce