{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Fridolin
Fridolin
Tilmeldt:
13. mar 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Speedfight 3 vil pludselig ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har lige skiftet tændingslås på min søns Peugot speedfight 3
Da den vat monteret kontrollerede jeg om der var tænding på, og det var der.
Men den vil ikke starte, er helt død, kan noget være brændt af.

mvh. Fridolin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 3 vil pludselig ikke starte
  • #1   2. jul 2015 hvis den gir gnist så burde der ikke værer noget .... men kørt den findt inden den bliv skiftet ?


  • #2   2. jul 2015 Har du tjekket de 2 sikringer, der sidder oppe ved batteriet??. Hmmm husker du og holde bremsegrebet eller begge inde, når du forsøger og starte den??.
    Har du prøvet om den kan starte på kickstarteren, mere om det er en løs forbindelse til Elstarter.


  • Fridolin
    Fridolin Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   2. jul 2015 Er ikke helt sikker på om der er gnist, det er ikke nemt at få tændrøret til at nå stel.
    Sikringerne fejler intet.
    Den startede fint inden skiftet, nu kan den hverken starte på el eller kickstarter.


  • #4   2. jul 2015 Er multistikket trykket ordentligt sammen??. Er det ALT El som er gået, eller vil den bare ik starte??. Ved godt at det er dobbelt arbejde, men har i prøvet med den gamle tændingslås igen??. Mere at det ik er en defekt tændingslås, i har fået købt.

  • Fridolin
    Fridolin Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   2. jul 2015 Stikket som sidder på scooteren er skiftet ud med fire kabelsko, der er masser af lys i instrumenterne når nøglen drejes, den vil bare ikke starte, den plejer ellers at være villig.
    Den gamle lås kan vi ikke prøve da der sidder en knækket nøgle i.


  • #6   2. jul 2015 Så har i nok fået byttet om på nogle ledninger, så har du /i har monteret den smiley :(.

  • Fridolin
    Fridolin Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #7   2. jul 2015 Det håber jeg ikke, men bliver nok nødt til at skille den ad igen.
    Der er 4 stik hvoraf der går to ledninger sammen fra scooteren, nogle som ved hvad de går til. ?


Kommentér på:
Speedfight 3 vil pludselig ikke starte

Annonce