{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

FRUSTRATION, SØGER AKUT HJÆLP!!! BEBE {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har en Aerox fra 98 YQ50-5BS1

Jeg har det problem at jeg i ca. 1,5 md. har kørt uden cokerkabel og stempel i karb. det virkede fint til den for nogle dage siden begyndte at hoste og pruste ud af udstødningen, og så døde den.

Har efterfølgende fået af vide at jeg skulle have chokerkablet på igen og stemplet i karb. så bestilte tingene fra speedline og har monteret dem idag. Chokeren virker som den skal. har også skiftet tændrør og sikret at der er gnist. Der er strøm på den, inden jeg ordnede chokeren rensede jeg min karb helt i bund og sikrede at der er fri passage i alle rør. Luftskruen er sat 1,5 gang ud. og efter jeg havde samlet den prøvede jeg både med og uden choker, og der sker intet, der løber også benzin igennem. Nogle der ved hvad det kan gøre. Har minimum trådt kickstarteren i bund 150 gange, og har møg ondt i mine ben nu smiley

Jeg tror også at min bagbremsekontakt er i stykker, baglygten lyser ikke når jeg bremser. Men kan ikke huske om den skal være tændt før den gør det og aner ikke om det kan være derfor, men tror det ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FRUSTRATION, SØGER AKUT HJÆLP!!! BEBE
Kommentér på:
FRUSTRATION, SØGER AKUT HJÆLP!!! BEBE

Annonce