{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Claus O
Claus O
Tilmeldt:
1. maj 2015
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

CPI OLIVER DER IKKE KAN TAGE FULD GAS {{forumTopicSubject}}

SÅ går kampen ind??Så fik jeg reservedele, til min CPI OLIVER CITY, som jo ikke vil tage fuld gas.
Følgende blir nu udskiftet: ny membran, ny pakning, ny indsugningsstuds i gummi( den gamle er helt mørnet og revnet) så måske det er der den suger falsk luft, og derfor får for majer blanding.
Sætter nålen tilbage i midten og ser hvad der sker, er problemet der stadigt, sætter jeg en 60'er dyse i som jeg har købt, istedet for den 52'er der sidder i, og så må det altså hjælpe, ellers må nålen hæves lidt, lyder det fornuftigt, eller er der andre bud


Kommentarer på:  CPI OLIVER DER IKKE KAN TAGE FULD GAS
  • #1   3. maj 2015 Har du renset karburatoren ellers gør det samtidig... Stod med en derbi Atlantis som slet ikke ville tage gassen men det var fordi karburatoren var helt lukket af skidt

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   3. maj 2015 Yeps, den har været totalt adskilt, der var også lidt skidt og kondens i den , men det var ikke der fejlen lå, har mere tiltro til indsugningsrør som jo er lavet i gummi, det er mørnet og fuld af revner, ved dog ikke om gummirøret er utæt, men er det tilfældet, så suger den jo falsk luft, og får derved for mager blanding, hvilket passer fint med at jeg kan få den til at tage FULD gas, når jeg lukker lidt af for lufttilførelsen på karburatoren

  • #3   3. maj 2015 Prøv at saml den og se om den vil starte... Men karburatoren skal være ren i alle rør og dyser

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #4   3. maj 2015 SÅ KØRE KAMELEN, ny membran, ny indsugningsstuds, nye pakninger, tilbage til standarddysen, og nålen løftet et enkelt hak.
    Karburatoren har været helt adskildt, rengjort og blæst igennem , nu køre den som en drøm, fuld roulade og den blæser derudaf, dog undre det mig at den nu går 50/52 km/t og den er fuld lovlig, skiven er heller ikke fjernet, og det iøvrigt en 30'er??


  • #5   3. maj 2015 Ja det er nogen gange de små ting der gør det... Sidder der original forrør på den??? Det er lige så tyndt som en lillefinger

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #6   3. maj 2015 Det jeg lidt i tvivl om , da den er komplet rustfri, men den er fuld lovlig, så undre mig stadig at den går 50 km/t

  • #7   3. maj 2015 Ja men forrøret er jo til at afmontere på den... Det er nemt at se forskel på dem

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #8   3. maj 2015 Har jo ikke et originalt forrør at sammenligne med , desværre

  • #9   3. maj 2015 Brug din lillefinger... Det er så mega tyndt

Kommentér på:
CPI OLIVER DER IKKE KAN TAGE FULD GAS

Annonce