{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Claus O
Claus O
Tilmeldt:
1. maj 2015
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Dør ved fuld gas {{forumTopicSubject}}

HJÆÆÆLP: købt en CPI OLIVER CITY fra marts 2006, EN ejer og 4500 km på klokken.
ALDRIG kørt ulovlig, stået stille i 2 år i fyrrum.
Den kørte fint da jeg tog prøvetur, men nogle dage senere kunne den ikke tage fuld gas, kun 3/4 gas, og hvis jeg vrider håndtaget i bund "dør" den nærmest.
Har nu skildt karburatoren helt ad, rengjort og blæst igennem, men det er stadig det samme, der er 5 hakker i nålen, den stod i midten, og jeg hævede den et enkelt hak, hvilket hjalp lidt, jeg fandt derefter så ud af, at når jeg holdt en finger for indsugningen på karburatoren, og ligesom spærrede for en hvis mængde luft, så kunne den lige pludselig tage fuld gas og omdrejninger med håndtaget i bund, ud af det kan jeg konkludere , at den nok får for lidt benzin, spørgsmålet er om jeg skal hæve nålen endnu et hak, eller jeg måske skal skifte hoveddysen, der sidder en 52'er i nu, hvad skal jeg sætte i af dyse for at den evt får nok benzin ? På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dør ved fuld gas
  • #1   1. maj 2015 Prøv med en dyse 58 eller 60 smiley
    Ret mig hvis jeg tar fejl smiley


  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   1. maj 2015 Det vil jeg gøre i morgen så, mener du jeg skal sætte nålen tilbage i det hak den stod i før, altså i det midterste hak, (har jo hævet nålen et enkelt hak ??

  • #3   1. maj 2015 Ja det vil jeg mene ville være bedst smiley så kan du jo altid hæve eller sænke den efterhånden smiley eller prøv at hæve den en tak eller 2 mere inden du dyser op smiley

  • #4   1. maj 2015 Det vil jeg syntes er bedst hæv den en tak eller 2 og se hvordan den så køre smiley

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   1. maj 2015 Kan kun hæve den ET hak mere, så der ikk flere hakker "den"vej, men kan da lige prøve det, hjælper det ikke nok, sætter jeg den tilbage i "standard hakket", og køber en 58/60'er dyse, mon det så ikk går hen og gir noget resultat smiley

  • #6   1. maj 2015 Jo de gør det nok smiley

    Min hot kunne ikke køre ordenligt med en std dyse (72) så smed en dyse 90 i smiley det skulle jo prøves. Og det resoulutat jeg fik var bedere optræk og 1-5 km mere på toppen smiley


  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #7   1. maj 2015 Gir lige en tilbagemelding

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #8   2. maj 2015 Så fik jeg reservedele, til min CPI OLIVER CITY, som jo ikke vil tage fuld gas.
    Følgende blir nu udskiftet: ny membran, ny pakning, ny indsugningsstuds i gummi( den gamle er helt mørnet og revnet) så måske det er der den suger falsk luft, og derfor får for majer blanding.
    Sætter nålen tilbage i midten og ser hvad der sker, er problemet der stadigt, sætter jeg en 60'er dyse i som jeg har købt, istedet for den 52'er der sidder i, og så må det altså hjælpe, ellers må nålen hæves lidt, lyder det fornuftigt, eller er der andre bud


  • #9   2. maj 2015 Det lyder fornuftigt nok smiley

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #10   3. maj 2015 SÅ KØRE KAMELEN, ny membran, ny indsugningsstuds, nye pakninger, tilbage til standarddysen, og nålen løftet et enkelt hak.
    Karburatoren har været helt adskildt, rengjort og blæst igennem , nu køre den som en drøm, fuld roulade og den blæser derudaf, dog undre det mig at den nu går 50/52 km/t og den er fuld lovlig, skiven er heller ikke fjernet, og det iøvrigt en 30'er??


  • #11   3. maj 2015 prøv at fjern skiven og se hvad den render smiley

  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #12   3. maj 2015 Ej for pokker da Lasse, det min datter der skal køre på den, men har du et bud på hvad den ville komme op på , jeg vil sige 65km/t

  • #13   3. maj 2015 Så får hun det da også lidt sjovt smiley .
    og for dælen alle ved jo at på et eller andet tidspunkt kommer alle os unge til at køre for hurtigt smiley

    jeg ville nok sige 65-70 stykker smiley


  • Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #14   3. maj 2015 Arrrr Lasse, det jo farmand der står med håret ned af nakken, hvis hun blir taget

  • #15   3. maj 2015 det er jo bare at sige til tøsen at du ved ikke noget hvis politiet spørger
    smiley det har jeg da fået afvide smiley


  • #16   3. maj 2015 men har så ogs lavet en masse andre ting på den som den gamle ikke ved smiley

Kommentér på:
Dør ved fuld gas

Annonce