{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Jimmy N
Jimmy N
Tilmeldt:
13. nov 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51

PGO choker {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har lidt probs, og det er at når jeg starter scooteren, så starter den fint osv, men det er uden el chokeren er i, hvis jeg sætter noget der blokere hullet eller el chokeren i, så slukker den hurtigt, hvad fanden kan det være ? .. og uden hullet er blokeret køre den perfekt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO choker
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 411
    #1   26. apr 2015 For fed blanding

  • Jimmy N
    Jimmy N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #2   26. apr 2015 Okay så jeg skruer skruen ind på luftblanding ? skal jeg skrue den helt i bund evt ?

  • #3   26. apr 2015 Tomgangs skrue kan jo være helt ude, eller du har ikke rette justering på luft skrue eller forkert dyse.
    Uanset bør du sætte choker i og få det til at spille derfra.


  • Jimmy N
    Jimmy N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #4   26. apr 2015 Også har jeg enden på dette kabel og kan bare ikke finde et stik som den passer i ? hva fanden er det ?, tænker sku lidt det er derfor at bremselyset ikke aktiveres.

    Skal der være batteri på før at bremselyset kan virke ? eller `?


    profilbillede
  • Jimmy N
    Jimmy N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #5   26. apr 2015 Og når jeg tjekker pæreren der sidder i baglygten ser den ud til at være 100 % okay,, begge strenge ser ud til at være intakte

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 411
    #6   26. apr 2015 Det der er vist stikket til ekstra bremselys

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 411
    #7   26. apr 2015 Mål dig frem se om der kommer strøm til pæren når du trykker bremsehåndtaget ind

  • Jimmy N
    Jimmy N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #8   26. apr 2015 Og hvis der ikke er kommet strøm frem ? hvor ligger fejlen så smiley har desværre ikke et voltmeter, men eftersom den lyser med normalt positionslys, så undre det mig at selve bremselyset ikke fungere.. okay tak smiley for det med det ekstra lys

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 411
    #9   26. apr 2015 Kan være din bremsekontakt der er i stykker eller en knækket ledning

  • Jimmy N
    Jimmy N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 51
    #10   26. apr 2015 Fik rodet lidt med det, og nu virker bremselyset, fandme mærkeligt... må være en løs forbindelse.....

    Nu mangler jeg bare at få ordnet det med El choker, for den jeg har er 100 % defekt, så skal finde en ny .. smiley


  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 411
    #11   26. apr 2015 Prøv at skifte pæren vis det er for selvom den ikke er sprunget kan den stadig være slidt

Kommentér på:
PGO choker

Annonce