{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

paw J
paw J
Tilmeldt:
21. feb 2014
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34

peugeot jet force {{forumTopicSubject}}

Har sådan en Peugeot jet force tsdi jeg købt billig.
problemet er at den ikke vil køre smiley og tænkte måske en af jer kan hjælpe!:-D.

Tideligere Ejer sagde at ecu'en var brændt af, tjekkede så det hele og den gnistede og den sprøjter benzin ud af indsprøjtningen og alt andet virker så går ikke ud fra det er den :).
har så haft den startet men den sætter ud og hakker og vil så ikke starte igen, troede så det var tændrør og hætte og tændrørs kabel og skiftede det men den er stadig helt død smiley
Den slår godt nok en tæmlig kraftig gnist fra hætte og så over på støttefoden når den hænger langs foden?:-/.

Er her en der kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot jet force
  • #1   14. feb 2015 Nu har jeg ikke rodet men sådan en men min ditch have et problem med at membranen prøv lige at tjekke den

  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #2   14. feb 2015 Har læst at det sku være noget af det samme system smiley men det kunne være en muglighed!:)


  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #3   14. feb 2015 skal så også lige siges knallerten har stået stille i knap 1 år i en garage smiley

  • #4   14. feb 2015 Det kan også være dyserne der er stoppet til men tjek membranen og skift tændrøret også hvis du ikke har gjord det for det er ditch meget følsom over for

  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #5   14. feb 2015 Har tjekket dysen, der er fin gennemgang og tændrør er nyt, skiftede det fordi jeg troede det var det :-).. Har haft den startet et par gange nu uden den hakker og den er lige startet i 1 sek så dør den ligesom når en karburator model drukner

  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #6   14. feb 2015 Men tjekker lige membranen!

  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #7   14. feb 2015 membranen fejlede ikke noget .
    Har haft den startet igen nu i længere tid:-) Den hakkede stadig ligesom en tændingsfejl smiley og så døende den langsomt som om den ikke fik benzin :-/... hvor meget tryk er der på sådan en ditech benzinpumpe ? fordi det er det samme og på min jet force løber det bare stille og rolig ud ?:-/


  • #8   14. feb 2015 det ved jeg ikke men nok til at man kan lave et mindre springvand med trykket der fra

  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #9   14. feb 2015 Gad vide om pumpen så er stoppet så dem kan holde sig gang indtil den tabet trykket ?:)

  • #10   14. feb 2015 Måske

  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #11   14. feb 2015 vis den laver sådan et *pfffft* ( ala en bøvs ) ud af udstødningen uden at starte?? er snart lost:-)


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #12   14. feb 2015 Som jeg skrev i dit sidste indlæg, pumpen er low volume, high pressure, det er helt normalt at benzin ikke sprøjter voldsomt ud af den, prøv derimod at sæt et manomenter på, og luk det til i den ene ende, så skal du se hvad jeg mener med high pressure.

    Den skulle gerne kunne lave mellem 11 og 12 bar.

    Hvis du ønsker at fejlsøge på sådan en indsprøjtningsmodel, så gør dig selv en tjeneste og skaf det rette udstyr, start med fejlkoderne, få lavet så gnisten ikke springer til stel (Noget er galt), få fat i en kompressionsmåler samt et manometer til at måle tryk med.


  • paw J
    paw J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #13   14. feb 2015 for at udløser fejlkoderne skal man have fat i et diagnose stik right?:)

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #14   14. feb 2015 Det burde kunne lade sig gøre at blinke dem ud, eller evt se dem på et display, jeg kender ikke meget til netop peugeot modellen, men indsprøjtningen burde være stort set det samme på dem alle.

  • #15   15. feb 2015 har en speedfight 3 med samme problem og det var noget med autochokeren hvis du har sådan en på så tjek den

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.036
    #16   15. feb 2015 En maskine med direkte indsprøjtning har ingen karburator, ej heller autochoker. smiley

  • #17   15. feb 2015 arhh det er sådan en nårhh ja så kan det jo være lige meget??

Kommentér på:
peugeot jet force

Annonce