{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.413 visninger | Oprettet:

marcus r
marcus r
Tilmeldt:
4. jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28

Olielampe lyser konstant.. {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger lyser min olielampe nu konstant. Tanken er propfuld, så ved ikke helt hvad der sker. Har prøvet at 'ryste' scooteren lidt frem og tilbage, da jeg læste et sted at det kan være oliemåleren i tanken der sidder fast, men uden held.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olielampe lyser konstant..
  • #2   2. jan 2015 er nok selve måleren i tanken der er brændt af, det er jo en variabel modstands føler, så hvis du ohm'er den ud skulle man finde fejlen, men plejer at være den smiley

  • marcus r
    marcus r Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #3   2. jan 2015 Det er sgu irriterende, især fordi jeg ingen forstand har på det overhovedet. Så hver eneste gang der er det mindste galt skal jeg ned til idioterne hos Thansen og bestille tid..

  • #4   2. jan 2015 Hvis ellers du er sikker på at olietanken er fuld. Så du kan prøve at pille stikket af oliemåleren. Så skulle lampen gerne stoppe med at lyse. Gør den det, så er din oliemåler defekt og skal skiftes.
    Hvis lampen stadig lyser, selvom du piller stikket fra, så er der en fejl på ledningsnettet, som skal udbedres.


  • marcus r
    marcus r Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #5   2. jan 2015 Hm okay, hvordan ser sådan et stik ud? smiley

  • #6   2. jan 2015 Det ved jeg ikke, da jeg ikke ved hvilken scooter du har. Men det et stik, der er ikke så meget at sige der.
    Det sidder på olietanken, eller på en ledning fra olietanken, og du skal nok have et par skjolde af for at se det smiley


  • marcus r
    marcus r Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #8   2. jan 2015 Jep, det er en VGA Digita..

Kommentér på:
Olielampe lyser konstant..

Annonce