{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sonic Motor?
  • #1   14. jan 2014 kommer da an på om det hele skal være originalt, eller uoriginalt, tun eller hvad det skal være...

  • #2   14. jan 2014 Løs rengjort motor 1.000,- + dele

  • #3   15. jan 2014 Passer meget godt og så er det uden regning..!
    Jeg har værktøjet, hvis du kommer en tur forbi købe med motoren og den behøver ikke være rengjort, men du får den ren tilbage.
    ( den får en gang motor rens og fanden det virker. brugte det på min dieselbil )


  • #4   15. jan 2014 Min pris var så med regning, regner med 2,5 time til 400,- i timen smiley

  • #5   15. jan 2014 Hvor finder du en mekaniker til 400,- i timen og som skifter alle lejer osv på 2,5 time?


    Samt indstiller squish, shimmer vario op osv?

    Hvis vi KUN snakker leje/simmering skift, så kan det godt lade sig gøre, hvis intet sidder fast osv.
    Men så skal motoren være pinlig ren og ingen bolte være kværnede i kærven og den bliver samlet uden yderligere kontrol/indstiling af squish osv.

    Det billigste som jeg pt har hørt om, er krumtap/lejeskift for 2500,- med en RMS Racing krumtap ( den til 499,- ) på en minarelli motor.


  • #6   15. jan 2014 Det finder du så hos os smiley
    Jeg taler om en løs rengjort motor, som er standart. Her er der ikke noget med squish og vario der skal shimmes op...
    Er det en gennem kneppet tunet motor, takker vi pænt nej smiley


  • #7   15. jan 2014 Så kan man godt gøre det på den tid.

  • #8   15. jan 2014 Ja, det tager nu ikke så lang tid når man er vant til at lave dem, men stod man kun med en om året, ville det tage længere tid. For os er det jo nærmest ren rutine smiley

  • #9   16. jan 2014 Den lokale knallertforhandler i Greve demonterer krumtapper med en træklods og en muggert.
    Jeg tør slet ikke tænke på hvordan han samler dem igen.


  • #10   16. jan 2014 Argh, lyder ikke smart...
    Skal sgu gøres ordentligt, håber da han i det mindste varmer blokke op når lejerne skal i....
    Men der er nok mange der sjusker rundt i landet, vi har da også fået motorer ind der ikke har fungeret som de skulle efter folk har fået krumtapper i rundt omkring, eller folk der selv har forsøgt uden at vide hvordan de skal monteres. Det er næsten det værste, ville hellere have motor ind hvor andre ikke havde lavet mislykkede forsøg.
    Men de aller værste er gearmotorer som folk kommer med adskilte, hvor skiver, tandhjul osv. Er taget af akslerne, de kan godt tage noget tid at få styr på, før man har fundet ud af hvordan alle skiver skal sidde og hvilken vej nogle af tandhjulene skal vende, derfor vil vi helst selv skille dem ad, det sparer folk for en del penge smiley


Kommentér på:
Sonic Motor?

Annonce