{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regal Raptor
  • #1   3. nov 2013 Bøsse knallert smiley

  • #2   3. nov 2013 skrid dog hvis du ikke har noget brugbart at sige...

  • #3   3. nov 2013 desuden er det kun fordi du har haft alle mulige lorte knallerter... men ikke en Regal Raptor smiley

    held og lykke du...


  • #4   3. nov 2013 MR. Hermansen: Hvis Regal Raptor er en bøsse knallert, så vil jeg slet ikke vide hvad din PGO er... Just saying...

    Undskyld for mit ligegyldige indlæg, men synes det er respektløst at sige sådan når det ikke har noget med dit spørgsmål at gøre...


  • #5   3. nov 2013 haha se der er en jeg er 100% enig med! smiley

    godt Svaneth! smiley


  • #6   20. nov 2013 Lasse: lorte knallerter så som jog'r og sonic? De kørte da hver dag smiley
    Desuden, hvis jeg ville ha sådan noget kineser lort var det sgu nok det jeg havde købt smiley

    "Svanse"
    -Sagde tumpen der var dum nok til at hoppe på T-Hansen reklamen!
    Så ja, det var et lige gyldigt indlæg du kom med, så luk du røven en anden gang og træk et nyt nummer i T-Hansen smiley


  • #7   29. nov 2013 MR. Hermiss... ja nogle Sonics er fine nok og samtidig også pæne... bare ikke rigtig dine...

    og hvilken T-hansen reklame?... det er ikke os alle der sidder og ser tv 24/7 og kender alle reklamer...

    Meld dig hellere ud af "****-klubben"

    og desuden har jeg selv fikset det så den gør det ikke længere smiley

    SAD 4 UUUU!!!!


  • #8   2. dec 2013 Jeg hedder "Svaneth". Ikke "Svanse". Jeg gider slet ikke diskutere det der med dig. Men jeg synes det er respektløst at komme med de der latterlige kommentare der overhovedet ikke har noget at gøre med emnet. Så hvis du har mere at sige til mig så må du tage det over PB.

  • #9   3. dec 2013 Lorte-Lasse.dk
    Bare ikke mine :-D???
    Kan høre du har siddet og savlet over alle mine scootere smiley hahahaha
    Du solgte måske fjernsynet for at skaffe reservedele til kineser lortet??
    Men det da dejligt for dig den kan køre igen din bøsse udgave af en motor cykel
    -spændene at se hvor længe det holder denne gang smiley


  • #10   3. dec 2013 Svaneth, hvis du ikke gider at diskuterer alligevel, hvorfor blander du dig så?
    Er da lige glad om jeg så stod foran fjolset, med at svine hans grimme knallert til smiley
    Men til en anden gang du skal være så politisk korrekt, så skal du da gøre det på en anden måde, du skal da regne med at få igen selv du ikke kan tåle det smiley


  • #11   3. dec 2013 Jeg kan sagtens tåle det. Jeg gider bare ikke spilde min tid på at diskutere noget som du egentlig selv burde kunne se.
    Ville du ikke selv blive lidt irriteret over at folk bare kommer med sådan nogen kommentarer i stedet for at svare på spørgsmålet der bliver stillet af TS?


  • #12   3. dec 2013 "Miss. Hermofrodit"

    gider ikke diskutere det med dig da du bare er endnu en typisk drengerøv, som er for skudt til at forstå sådan noget.


    Men bare for en ordens skyld syntes jeg ikke du skal skrive på nogle af mine opslag længere da du
    1: er for dum at høre på...
    2: Jeg kan ikke bruge dig til en skid... Præcis som alle andre...
    og 3: du har alligevel ingen forstand på knallerter what so ever...


  • #13   13. dec 2013 Hahahahahahaha!!!!!
    Lortelasse.dk

    Muhahaha du er så meget kørt ud på et side spor, og nu begynder du og fyrre sådan en gang lort af, fordi du ikke kan klare dig:-D

    Men garanterer jeg ved en del mere om det lååårt end dig sønnike smiley


Kommentér på:
Regal Raptor

Annonce