{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Keeway focus taber gassen {{forumTopicSubject}}

Hey sg!

Jeg har købt sådan en scooter af overstående mærke. Har været et fantastisk køb, men den er dog begyndt at tabe gassen/køre langsommere til tider.

Jeg kan køre 5km på den uden problemer overhovedet, stoppe op i et kryds og herefter trækker den som den skal til omkring de 30-40 km/t. Men så "dør" den. Trækker langsomt og kommer ikke op på mere end omkring de 70. Normalt vil den kunne køre speedo i bund og mere til og trække fint hele vejen derop uden stop.

Det sker kun engang imellem men jeg syntes ikke lige at kunne regne ud, hvad det kan skyldes. Da jeg købte den fik den, den store tur med rensning, nye ruller, ny udstødning, dyse der passer osv. I den dur og har kørt glimrende de sidste 1000 km. Men nu laver den altså det nummer. Men har aldrig det mindste start problem, et tryk på elstarteren, så kører den.

Nogle gode ideer? Jeg syntes altså ikke jeg orker at skal skille det hele ad for at finde ud af hvorfor, da det trods alt bare er et stykke legetøj, der måske en dag skulle lave ordenligt, eller bare skulle skydes afsted igen.

Alle goder ideer modtages med kys hånd. Det er squ en anelse surt at den laver sådan nogle numre smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Keeway focus taber gassen

Annonce