{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.789 visninger | Oprettet:

tændings problem på pgo new ligero 2010 {{forumTopicSubject}}

hej sg, har sådan en ligero som jeg bruger til arbejde, men for en 3 ugers tid siden, var jeg på vej hjem fra arbejde som jeg plejer og har kørt den tur mange mange gange før uden problemer, nå men så slap jeg gassen i et sving, og da jeg gav gas igen, hakkede den og spruttede også gik den ud og ville ikke starte overhovedet, så jeg tog tilbage til arbejdet og tog et tændrør fra en gammel traktor, og den kørte fint hele vejen hjem, skulle så på arbejde dagen efter, og den gjorde så det samme igen, med at hakke og sprutte og skyde ud af udstødningen efter man slap gassen li som dagen før, og har ikke kørt på den siden, da jeg ikke har haft tiden før nu smiley

så mit spørgsmål er om statoren er død? jeg har skiftet op til 4 forskellige tændrør, og 2 nye tændrørshætter + klippet 1cm af tændrørskablet, skiftet cdi boks, mangler kun at kigge på tændspolen og statoren og muligvis ledningsnettet, men forstår bare intet af det her, da scootern faktisk stadige er ny, den er fra 2010 og har kun kørt 3000km, og har ALDRIG været åbnet eller rørt på andre måder, så hvor tror i fejlen ligger i det her?

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tændings problem på pgo new ligero 2010
Kommentér på:
tændings problem på pgo new ligero 2010

Annonce