{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puch vz 50
  • #1   30. dec 2012 det er neimann tror det med t nøgle er noget man sener har kodet om til den lås,det er iværtifald ikke original til de danske modeller smiley

  • #2   30. dec 2012 Jeg er næsten 100% sikker på at det IKKE er samme nøgle, da låsecylinderen på låsen til styrlåsen og låsen til værktøjskassen ikke har samme længde.
    Men originalt er det også en neimann-lås der sidder i værktøjskasselåget, men det meget meget sjælden at de er intakt med nøgle og det hele. Men man kan købe nogle rigtige flotte og gode efterligninger, både styrlås og værktøjskasselås hos puchparts.dk eller Facykler.dk


  • #3   30. dec 2012 Jeg er næsen 100% sikker på, at man kun har brugt T-nøgler til styrlås. Nøglen til værktøjskassen var sådan en lille "rund" nøgle, mage til de nøgler man bruger til små hængelåse osv. Men originalt var det helt 100 neimann låse og nøgler til begge dele.

  • #4   30. dec 2012 Henrik T der tager du helt fejl,jeg kender en der har en vz flagskib som er original med nøgler og det er den runde model som passer til retlås og værktøjdskasse.han har også alle papir på den,men det er en resturerings projekt,har aldrig været skildt af,jeg pynser på den lige pt,kan være det bliver det nye 2013 projekt vz flagskib nr 2 smiley

  • #5   30. dec 2012 Ok så blev man da det klogere, man lærer noget nyt hver dag. Men jeg havde da ret i at der ikke bruges T-nøgler til værktøjskassen.

  • #6   3. jan 2013 jeg tror den du ser hvor der er t nøgle i,er en lås der er kodet om så den passer med t nøgle,du ved også at så snart der står puch på så tror alle at det er original,jeg er også nød til at kode låse om så det er samme nøgle til begge låse,dog neimann

Kommentér på:
puch vz 50

Annonce