hej alle sammen jeg har fået mig en cpi super motard som var skildt af og nu kan jeg ikke finde ud af lednigerne på den da de har klippet lidt i ledningsnettet og så jeg ville hører om der var nogen er jer der har noget på ledningsnettet et deergram eller nogen billder af det som jeg evt kunne få tilsendt eller måske kender en hjemmeside på et stedpå forholden tak for hjælpen håber og hører fra jer
http://electricwiringdiagram.com/wp-content/uploads/2009/11/wiring-diagram-aprilia-rs50-electrical-scheme1.jpg tog omkring et minut på google pga dårlig net forbinelse ;Dmener det er det samme dog ik helt sikker men sys jeg læste et sted det var til cpi også ;D
takker men er nu en rs50 der står men kan prøve det og mange tak har selv prøvet googel
ja men det er stadig am6 motor ;D så det kan være du er heldig ;D (din køre med am6 kopi)
ja du har nok ret
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Passer alle dele fra Pgo hot 50 over på en Cpi Popcorn? Jeg tænker på Ledningsnet, tank, jeg ved skjoldene passer over på men jeg tænker også mest på...
Hejsa allesammen.. nogen herinde der ved hvor jeg kan finde et diagram over ledningsnettet på en CPI Hussar ? Der er rodet en hel del med scooteren og der...
er der ikke en der kan forklare mig nogenlunde hvordan det fungere eller en tegning over hele lortet... og hvor fanden skal karburatoren sidde det er mig...