# Team Street Riders # mekanikeren´5466 | # Team Street Riders # mekanikeren´5466 | Fyn, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-8-10
Vist 215 gange

ledningsnet over cpi super motard

10. aug 2012 kl. 22:38

hej alle sammen jeg har fået mig en cpi super motard som var skildt af og nu kan jeg ikke finde ud af lednigerne på den da de har klippet lidt i ledningsnettet og så jeg ville hører om der var nogen er jer der har noget på ledningsnettet et deergram eller nogen billder af det som jeg evt kunne få tilsendt eller måske kender en hjemmeside på et sted

på forholden tak for hjælpen håber og hører fra jer

Svar til emnet: ledningsnet over cpi super motard

10. aug 2012 kl. 23:01

http://electricwiringdiagram.com/wp-content/uploads/2009/11/wiring-diagram-aprilia-rs50-electrical-scheme1.jpg

tog omkring et minut på google pga dårlig net forbinelse ;D

mener det er det samme dog ik helt sikker men sys jeg læste et sted det var til cpi også ;D

10. aug 2012 kl. 23:32

takker men er nu en rs50 der står men kan prøve det og mange tak har selv prøvet googel

10. aug 2012 kl. 23:42

ja men det er stadig am6 motor ;D så det kan være du er heldig ;D (din køre med am6 kopi)

10. aug 2012 kl. 23:49

ja du har nok ret

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: ledningsnet over cpi super motard

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom