Henrik J Henrik J Midt/Vestjylland, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-8-5
Vist 125 gange

(Emnets ejer)

Hvordan får jeg min Big Max til at køre langsommere ;)

5. aug 2012 kl. 12:57

Hey...

Jeg har sån en Big Max som kører lidt for stærkt :/ Omkring 75 ned af bakke kan den godt klare...
Men da jeg egentlig er skide ligeglad med farten,og ville være godt tilfreds med 55,så vil jeg gerne have droslet den ned,så der ikke blir problemer med kørekortet hvis jeg blir stoppet :/

Men som jeg kan se er den standart,der sidder ikke nogen tun dele på den jeg kan skifte... Så overvejer om ikke jeg bare selv kan drosle den ned på en eller anden måde????
Har prøvet at sætte en skive fra en Hot 50 i den,men det kunne den slet ikke køre ordentligt med.
Så nu overvejer jeg enten en plump i indsugningen eller i udstødningen. Men hvad mener i??? Blir det noget lort?

Kom gerne med andre forslag

En fartbegrænser er ikke en mulighed,da jeg stadig risikerer klip i kortet hvis politiet opdager den. Så det skal altså være en lovlig metode

PFT...

Svar til emnet: Hvordan får jeg min Big Max til at køre langsommere ;)

5. aug 2012 kl. 13:01

du skal have en skive i ja, og nej selv kører de ikke super med den da maskinen ikke er bygget til at kører med drosling..

(Emnets ejer)
5. aug 2012 kl. 13:04

Er der så forskel på skiverne i en Hot 50 Vs. Big Max?

5. aug 2012 kl. 13:09

ja skiven til big max er smallere end til hot 50

5. aug 2012 kl. 13:09

ja det er der

(Emnets ejer)
5. aug 2012 kl. 13:15

Super
Prøver lige at købe sån en så og ser om det hjælper

Tak

5. aug 2012 kl. 13:16

okay

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Hvordan får jeg min Big Max til at køre langsommere ;)

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom