{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc cylinder
  • #1   14. apr 2012 For lille dysse

  • #2   14. apr 2012 og for tunge ruller måske os forkert tændrør

  • #3   14. apr 2012 damn! tak for svarene

  • #5   14. apr 2012 no name man kan sagten kører med std top.. har du prøvet det? nej tydeligvis ikke.. og std kabu er fin fin til hverdags sport scooter

  • #7   14. apr 2012 ikk nødvendigvis man kan sagtens få en okay ydelse får små penge.. oh honda wallaroo er ikke lige knallerten man kaster 5000 efter i tun dele..

    min zip sidder der tun på for 1000 kr, o den går 94 efter gps. har godt nok os købt dele til halv pris, men det kan altså sagtens lade sig gøre o der behøver ikke at stå polini og stage 6 på det hele, bare man lige har hovedet med sig både når man handler og magger.


  • #8   14. apr 2012 jeg ved godt man måske ikke for 100% den maksimale ydelse men man kan godt få en scooter til at gå rigtig godt alligevel. og std kabu har os den egenskab at den ikke bruger så meget benzin og det er ret vigtig når det er til hverdag sys jeg selv specielt på lange ture

  • #9   14. apr 2012 det er fordi at en af mine venner har en wallaroo, som nemt kører 70, han købte den brugt for 14år siden. den har ALTID kørt, på mark, alle mulige steder men motoren virker perfekt. std udstødning, std vario, det er et mysterie. (no name.) det er ikke fordi jeg ikke vil gøre det ordentligt, bare med en rm125'er og uden job er det sku lidt svært.

Kommentér på:
70cc cylinder

Annonce