{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Aprilia Sr50R Factory fucker op med gnisten {{forumTopicSubject}}

Hey Scootergalleri :b

jeg har min Sr 50 R som kørte skidegodt intil i vinters da jeg var ude og køre lidt i snevejr, jeg tror jeg fik trukket en sten op og smadrede porcelænet på tændrøret, fik så købt nyt men den begyndte bare og fucke op, spruttede når man kørte og kunne finde på og lade være med at trække selvom jeg holdte fuld gas på -.-

så fik jeg kørt den hjem til mig selv igen og så gad den ikke starte mere .. det eneste den gjorde var og melde "EFI" selvom den stod klar til at blive startet..

jeg har så pillet ALT plastik af for at kunne komme til alt el men den gad åbenbart ikke gniste (min ven kunne holde på tændrøret imens jeg "elstartede" den og vi tjekkede tændrør og hætte på hans maskine og der gnistede den fint smiley

nå jeg havde så stillet den væk over hos en intil at vi kunne kigge på den men han sq bruge pladsen så hev den hjem idag og for sjov smed jeg batteri på igen og så kunne den starte smiley .. jeg fløj op og hentede fronten, røven og sædekassen bare så jeg kunne tage en tur og så der var lys på men da jeg så sq til at starte den igen meldte den nøjagtig det samme og prøvede røv meget men uden held..

har smidt nogle videoer op på youtube hvor man kan se hvordan den kørte og hvordan den ter sig som nu

http://www.youtube.com/watch?v=6DrX_nJsDpY&context=C49a242fADvjVQa1PpcFNiXUambmjJYGet0s3W1aTbeeRMw0XaJ7w=

http://www.youtube.com/watch?v=Q2fTngibkoM&context=C4292912ADvjVQa1PpcFNiXUambmjJYCMCX6UX63PM8ROTjSQi0Oo=


er der nogle der kan hjælpe til hvad det kan være for skal have den lavet så det er iorden og så have den solgt da jeg savner en new runner, dog til hverdag denne gang smiley

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia Sr50R Factory fucker op med gnisten
Kommentér på:
Aprilia Sr50R Factory fucker op med gnisten

Annonce