{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Problemer med Aprilla Rally {{forumTopicSubject}}


hej drenge og tøsser.

jeg, eller rette min kæreste har denne rally, som jeg bruger til hverdag så jeg kan komme frem og tilbage fra job, så er virkelig afhængig af den og da den begyndte at køre forstærk, lyset virkede ikke samt der skulle nye dæk på.

Valgte jeg at sende den til mekker, da jeg med arbejde ikke havde overskud til selv at lave den.

nu er den så kommet hjem fra mekker, og har kørt på den i en uges tid og den kørte virkelig skod.

mekkern har givet mig besked påf følg.
Nye dæk.
ny begrænsning
nye bremse klodser
ny pære
ny udstødning.

Udstødningen er højt sandsynligt faldet sammen og dejlig gennemtæret af rust, som min økonomi ser ud pt, må den leve med den lidt endnu.

Problem 1:
enden vil den ikke stå i tomgang, ellers tager den hjernegalt mange omdrejninger med kold motor.

Problem 2::
den virker til at køre rigtig godt, og med en lovlig hastighed, men når motoren er blevet varm dør den, og jeg må pænt vente på den køler ned igen.

Problem 3:
Ved varm motor kan den ikke stå i tomgang, den tager hjernegalt mange omdrejninger og jeg må holde på bremsen ellers køre den fra mig.

MEN hvis jeg skruer en kvart omgang ned for tomgangen kan den ikke stå i tomgang.

Hvad kan problemerne være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Aprilla Rally
Kommentér på:
Problemer med Aprilla Rally

Annonce