{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

derbi gpr start problemer. {{forumTopicSubject}}

Hey sg.
Jeg har en Derbi GPR 50cc (racing) fra 2006 med en 2takts DB50B0 motor (samme som sidder på bla. derbi senda, aprilla rs 50, osv)
Jeg har et problem med den, den kan ikke starte smiley
alt i motoren er orginal udover udstødning.

Jeg har haft hele motoren ude af den, haft det hele skilt ad og rengjort alle dele, samt skiftet det som jeg viste der var i stykker.
Cylinder og topstykket ser fine og hele ud, er selvfølgedig lidt slidt og ikke nye, men ingen huller revner eller andet. og den har ikke været sat. med der har været gået en pakning i den, så der kom kølevæske ind i topstykket. og den havde næsten ingen kompression.

Den har efter jeg har været igang med den fået nye pakninger over alt, ny gearaksle, nyt batteri, nyt tændrør, nyt olie.

Når man prøver at starte den køre starteren rundt og motoren har fint med kompression nu. samt tændrøret gnister fint. Men den kan ikke slå den igang, om så man prøver med "motor/diesel start"/ether så vil den ikke antænde og starte.

Jeg syndes jeg er ramt en mur? nogle ide til hvad det kan være?? jeg tænker selv at den tænder måske på det helt forkerte tidspunkt? men det kan jeg jo ikke rigtig selv teste

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
derbi gpr start problemer.

Annonce