{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

stalker hakker og hoster/spruter???? {{forumTopicSubject}}

okay er for 2 ugers tid siden sprang killeremmen på min stalker, jeg fik skiftet killeremmen og da jeg var udeog køre dagen efter begyndte den at hakke elt vildt og døde så til sidst og kunne ik starte det viste sig at være min olie pumpe der var defekt, som selvf havde forsaget et ødelagt stempel...så blev det skiftet...men...det det var det samme....efter en halv km med bundgas døde den...det var så stadig noget med stemplet...så blev der da bar sat et nyt i...men så hakkede den og ostede li fra start af eller begyndte meget kort tid efter... så igår blæste jeg min kabu igennem, og satte et nyt sodsæt i plus skiftede kickstarter så den letere starter....og igår kørte den elt perfekt uden et eneste problem...men så her til morgen...startede den og da jeg gassede op hylede den nærmest fra mottoren og igen hakkede og hostede den helt vildt og startede på de 20 og gik langsomt ned til de 10 km/t....hvad fanden kan det være...please hjælp for aner seriøst ik længere hvad det skulle være???:/...

på forhånd tak:)...PS. den er helt std bortset fra pillede begrænsniger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stalker hakker og hoster/spruter????
Kommentér på:
stalker hakker og hoster/spruter????

Annonce