{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Andi Benjamin P
Andi Benjamin P
Tilmeldt:
21. jun 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Nyt Bundkar Til Min Yamaha Neos 97'er {{forumTopicSubject}}


Hej,

mit bundkar på min ny købte neos er vold utæt.
så mine spørgsmål til jer er som så.

1 hvilken karburator sidder der på min Neos?

(link fjernet)

hvad jeg kan se ud fra tegningerne ligner det den karburatorder sidder på min, og bundkaret sidder på med 2 skruer, hvad hedder den?

2 hvor kan jeg købe et nyt?

kan ikke finde noget på T-hansen, men igen, der er sikkert heller ikke nogen her inde, der vil anbefale mig og købe dele der.

3 hvor vil i anbefale man købe dele henne til Scooter, Pocket bike's?


Hilsen Andi Benjamin P smiley

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Bundkar Til Min Yamaha Neos 97'er
  • #1   16. jul 2009 der sidder en 12 eller 12,5 ligesom på alle andre mina motore fra std ..

    tror ikk du kan købe et nyt seperat

    speedline, kgi, msp-tuning og scooter-shoppen .. ved ikk hvor man køber noget til kina skrammel


  • #2   16. jul 2009 Yamaha er da heller ikk kina? smiley

  • #3   16. jul 2009 3 hvor vil i anbefale man købe dele henne til Scooter, Pocket bike's?

    pocket bike's er kina skrammel .. læs før du kommentere ..


  • #4   16. jul 2009 selvfølgelig kan du købe det seperat, køb det hos en autoriseret scooterforhandler, de kan få alle orginale dele hjem...

  • #5   16. jul 2009 Jeg vil faktis anbefale dig en 17,5mm DellOrto karburator. De fleste forretningere har dem hjemme eller kan få dem hjem hurtigt. Og så giver den et betydligt andet træk end std 12/12,5mm smiley Har selv gjordt det smiley

  • #6   16. jul 2009 Gode Idé Martin, med den autoriseret scooterforhandler, har jeg slet ikke skænket en tanke. det må være den vej jeg tager.

    Christian den køre sku fint nok som den er nu, benzinen løber bare ud af den, så det er bare en simpel repair, og ikke en udvidelse jeg leder efter. alle plumper er taget på den, så den køre 70-80 stykker, i følge speedometret.

    og Mr. F. synes ikke der er nogen grund til og hidse sig op over at vi ikke ved at Kina skrammel i din verden betyder Pocket Bike's

    men tak alle 3 tror jeg har hvad jeg skal bruge af info til at løse mit Scooter Problem for denne gang.

    Hilsen Andi Benjamin P


Kommentér på:
Nyt Bundkar Til Min Yamaha Neos 97'er

Annonce