{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Jacob H
Jacob H
Tilmeldt:
14. dec 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Hjælp mig og min puck!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en gammel puck maxi kl.... er ved at blive pænt træt af den...... er der nogen der kan sige mig hvad den bedste opsætning egentlig er........det ville jeg sætte stor pris på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig og min puck!!!!!
  • #1   14. dec 2004 Hvorfor er du ved at være træt af den?

  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   14. dec 2004 Dn er for langsom...... for slidt og for grim


  • #3   14. dec 2004 ligesom min! 18/43 gearing eller noget, 45mm k-star cylinderkit. 15mm bing og 1,5 hk forrør. DET RYKKER!
    eller et 49mm cylinder kit til maxi fra tyskland. de koster bare ca. 200 euro.. Men det kommer an på hvor mange penge du har.
    Stik mig lige et billede af den hva?


    Nicolai:)


  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #4   14. dec 2004 Her er at billede af den..... så kan i vel godt fårstå et jeg er ved at være pænt træt af den.....


  • #5   14. dec 2004 hmm. Først skiller du den ad. Så går du ind på thansen.dk g køber: 3 dåser sort-højglans sparymaling"ca. 250kr", et choppersæde+krom saddelping"300kr eller noget", tt-eller cross-styr"100kr", krom-sideskjolde"350kr", rund eller krom forlygte" 100 kr eller noget", malteser baglygte" hundredeetellerandet kr", et par krom håndtag til gassen og bremserne(??kr) og et par nye cross-baggafler.

    Så går du ind på protunahandels.de og køber:
    20mm dellorto kaburator-450kr.
    19mm studs med-150kr ca.
    19mm powerfilter med bespænding- 100kr.
    45mm k-star cylinder-500kr( der er tilbud nu, med cylinderen og et highspeed stempel for 500 kr!)
    70cc topstykke-300 kr.
    ngk-et eller andet tændrør-50 kr.
    3,5 hk udstødning-200kr(man kan ikke se på andet end forrøret at det er tun!)

    så gør du ind på speedline.dk og køber en powerekstention box til din kaburator for 80 kr.

    og så laver en 18/43 gearing!!!

    Så rykker den!!


    Nicolai;)


  • #6   14. dec 2004 der er forresten også en masse 25mm kaburatorere på speedline, men jeg har kun gode eferanger med min 15 mm bing. selvom der kun er en 82 dyse i!

    Nicolai;) igen


  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #7   14. dec 2004 Tak for de mange gode råd... Amigo....... Jeg ved ikke om pungen rækker så langt men det skulle da holde et stykke tid

  • #8   14. dec 2004 Jeg går også stadig og sparer op til de ting. Men køb den cylinder+stempel mens de er på tilbud! ellers bliver det sku for dyrt:)!

    Nicolai:)

    skal du forresten ikk have en klèr herind?


  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #9   15. dec 2004 Jo jeg tror det..... jeg jeg har forsøgt 3 gange med min puck........ den bliver bare ikk stemt ind........ smiley


  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #11   16. dec 2004 Tak for rådet........... hva koster membran tun ca.


Kommentér på:
Hjælp mig og min puck!!!!!

Annonce