{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

hurtig-hjælp til anlæg (Høj gives!) {{forumTopicSubject}}

Hey Sg.
Jeg har endelig fået tid til at sætte mit anlæg i hotten og har forstærker og alt det andet.
MEN..
Da jeg havde fået loddet, samlet og sat det i og ville prøve det af, så lyser pæreren på forstærkeren selvom der er forbindelse :s
-jeg prøvede at sætte min mp3 til da højtalere og alt var sat RIGTIGT sammen, men der skete ingenting (altså der kom ingen lyd og forstærkeren var slået til) så prøvede jeg at starte scooteren for at se om det hjalp så gik min mp3 ud og der gjorde den igen og igen når jeg startede hotten, men når den ikke var tændt kunne mp3'en sagtens holde sig i gang men stadig kom der ingen lyd. Så tjekkede jeg alle forbindelserne til batteri og forstærker og de er fine, men lige meget hvad jeg gør så kommer der ingen lyd frem smiley
Forstærkeren, sikring (10Amp), ledninger osv. er helt nyt og højtalerne virker også når man sætter det til anlægget indenfor og lodningerne er helt fine.
Det skal siges at de dioder jeg har i pladen, lyser godt nok når de sættes til batteriet -så der er altså strøm nok på.
Hvad kan der være galt, har prøvet alt nu, men kan ikke finde ud af hvad der er galt :(. Hjælp mig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hurtig-hjælp til anlæg (Høj gives!)
Kommentér på:
hurtig-hjælp til anlæg (Høj gives!)

Annonce