{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Stelnummer {{forumTopicSubject}}

Hej SG håber nogen kan hjælpe jeg har et stel som har fået den helt store tur dvs. Det er bleve larkeret med 26 lag med vilde showflakes og meget mere (se det i mit fotoalbum) smiley
Har desvære så ikk lige tænkt over at larkeringen har gjordt at stelnummeret er blevet meget utydeligt. Håber nogen kan hjælpe med en metode til at få det frem da jeg skal bruge det til b.la at lave forsikring på Rieju Ghostfiren når den er færdig smiley


Kommentarer på:  Stelnummer
  • eXodus
    eXodus Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #1   13. sep 2014 Prøv at gnide lidt sod eller aske, f.eks. fra et stykke grillkul, forsigtigt hen over stelnummeret. Så kan det ofte ses da soden "sidder fast" i tallene. Det er nemt at vaske af bagefter.

  • #2   13. sep 2014 Tusind tak for tippet smiley
    Det skal da klart prøves smiley


  • #3   13. sep 2014 Hvis du kan se hvad der skal stå, kan du tage en ridsespids, og ridse så meget at det ikke når helt ned til stålet..

  • #4   13. sep 2014 Tak for svaret men ville sku være lidt ked af at ridse i larkeringen nu da der er gjordt så meget ud af det smiley

  • #5   13. sep 2014 Altså du har vel papier på den så du kender nummeret ?
    Næste er for at kunne køre lovligt på vejen skal det være 200% læseligt.
    Politiet bruger grov sandpapir for at aflæse


  • #6   13. sep 2014 Du ridser jo kun i selve nummeret..

  • #7   13. sep 2014 Håber da sandlig ikk sådan en skide panser skal til at ødelægge stellet med groft sandpapir det jo ret tydeligt at det ikk er med vilje det er overlarkeret smiley
    papierne findes ikk på stellet da den aldrig er blevet registreret eller været ude og kører stellet er 110% nyt smiley

    Dennnis jo det selvfølgelig rigtigt men er bare stadig lidt bange for at ødelægge larkeringen da stellet virkelig står uffateligt flot smiley



  • #9   13. sep 2014 Haha nej specielt ikk når det ligger under en professionel 26 lags larkering men smiley skaden er sket desvære så hvordan fanden for jeg det frem uden at ødelægge larkeringen smiley ??

  • #12   14. sep 2014 Øv smiley
    det bliver sku lidt hårdt at ridse i det har gjordt så meget ud af det stel det satme surt smiley


  • #14   14. sep 2014 Jep det er i mit fotoalbum under Rieju Ghostfire smiley

  • #15   14. sep 2014 Det er lavet som et helt projekt hvor alt er 100% nye Rieju dele og det hele er customlarkeret så det passer sammen skjoldene er også larkeret med den vildeste airbrush smiley

  • #17   14. sep 2014 Ka ikk lige huske hvem maleren er men det lavet 100% professionelt smiley

  • #19   14. sep 2014 Har altså samlet den ca. 55% færdig og intetet er skaldet af eller ridset det holder faktisk sygt godt smiley
    Men det du siger med omkring det de bruger på professionele car/ bikes shows det er faktisk lavet til at matche den liga hvis du så stellet i virkeligheden ville du helt 100 få et helt andet indtryk af det man kan overhoved ikke se det ordentligt på billeder det skal ses i virkeligheden for at kunne sige om det er ordentligt lavet eller ej smiley
    Det er trods alt lavet af en professionel larkør der laver de der speciele stel så det er meningen at det skulle være sådan et stel som man bruger på bikeshows smiley
    og sådan en maskine skal jo heler ikke ud og køre det vilde den er lavet mest til opvisning så selvom motoren er igang med at blive tunet med paramakit 110cc bruges den ikke rigtig til race og alt det smiley


  • #21   14. sep 2014 Haha ja det rigtigt det med at det ikk var så smart at male stelnummer over smiley
    prøver lige at finde ud af hvem der har malet det så skriver jeg lige tilbage til dig smiley
    Men hvis du udstiller bikes på bikeshows kan det da være vi mødes en dag til et af dem tager min med til at customshow når den er færdig så kan du jo komme med din vurdering af den der smiley som du også siger så snyder billeder meget og man kan nok først virkelig se hvor flot den er når den står samlet og færdig smiley


  • #23   14. sep 2014 haha jep skal nok sige til hvis jeg er i nærheden af svendborg ellers skriver vi bare sammen ved et custom show smiley
    og ja det helt sikkert at lyset her virkelig meget at sige der er de der showflakes i så hvis man lige fanger den i en solstråle glitre den op som diamanter vil da lige prøve at få et billed af den i en solstråle så ser man virkelig hvor flot stellet er smiley


Kommentér på:
Stelnummer

Annonce