{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til højglans polering....
  • #1   21. feb 2005 (link fjernet) ----> guides ----> højglanspolering

  • #2   21. feb 2005 Ting jeg brugte til at højglanspolere med:


    3M sandpapir korn 80: specielt til lak og maling.......!! Det holder LANGT bedre end noget andet sandpapir jeg har brugt..! Købt i et
    byggemarked 30-40 kr!!

    Alm. sandpapir korn 180/320 eller begge dele: Bruger du begge dele, bliver det bedre.... også Købt i et byggemarked 30-40 kr!!

    Vandslibepapir: Jeg startede rigtig groft med vandslibepapir, 180-320-400-600-1000-1200..! Men du kan altid gå længere op... Vær omhyggelig, da
    det altid bliver det bedste resultat... Er også Købt i et byggemarked 30-40 kr!

    Autosol: Købt på tankstationer! 30-40 kr!!

    Polerkugle: Købt hos t-hansen.... 80 kr!




    Sådan gjorde jeg:


    Jeg startede med at slibe det originale maling ned, så overfladen blev en rigtig grim, grå og mat alu. farve...

    Så sleb jeg over med korn 320 så de fleste ridser var væk...

    Så startede jeg med at vandslibe med korn 180 og helt op til 1200...!! Vær meget omhyggelig med at vandslibe.. Hellere ALT ALT for meget,
    end ALT for meget...

    Bagefter polerede jeg fælgene i hånden, autosol på fælgen og ellers igang med en rigtig blød klud... Jeg brugte toiletpapir, det giver
    en blankere overflade..... Efter det købte jeg en polérkugle som kan sættes på en boremaskine/slagboremaskine og gik hjem og polerede...



  • #3   21. feb 2005 Okay... Takker....

  • #4   21. feb 2005 (link fjernet)

    Rigti' go' vejledning.... Jeg skal selv snart gøre det ved motorblok.. og jeg går efter dén manuel


Kommentér på:
Hjælp til højglans polering....

Annonce