Rex Rex Fyn, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-8-5
Vist 90 gange

(Emnets ejer)

Anlæg i TZR 50

5. aug 2012 kl. 12:34

Hej derude. Er der nogen fra fyn af. Der kan hjælpe mig med og bygge anlæg i min TZR. Alle de nødvendige dele er købt + extra batteri. Jeg vil bare have det gjort professionelt. Så det ikke ligner noget crap som en hver kunne have lavet. Jeg betaler selvfølgelig for det.

Håber og høre fra nogen derude. Dog skal personen være fra fyn af.

Svar til emnet: Anlæg i TZR 50

5. aug 2012 kl. 12:58

hvilke højtalere er du vil smide i dem?

5. aug 2012 kl. 13:09

synd og skam :/

5. aug 2012 kl. 13:29

Hvis det skal være lavet prof er det vist det forkerte sted du leder.

2

(Emnets ejer)
5. aug 2012 kl. 18:19

Rene S: Bare iorden

CrazyTuners: Det er som man tager det.

Frederik. Har bestilt de højtaler der er på speedline's hjemmeside. De måler 4 tommer. Det var de mindste jeg kunne finde.

Jeg kan godt finde pladsen til det. Men det skal laves ordenligt.

6. aug 2012 kl. 06:44

Dem skal du nok ikke smide i en Tzr, så skal du købe såden nogen højtalere der sidder i en motorcykel Fra en Golden Wing,
Af H til dyre, men så får du kvalitet der kan holde til regn uden og gå til pga det ikke er samme kvalitet
Hmm, Det er jo ikke svært og slibe i skjolde og skære i dem, og så tilpasse en højtaler?

(Emnets ejer)
6. aug 2012 kl. 11:49

Har afbestilt ordren.

Frederik: Har du link til det du snakkede om der ? Så jeg ved hvad det er for noget.
Men der skal ikke slibes og skæres i skjoldende. Jeg har allerede fundet plads til det Det er intet problem.

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Anlæg i TZR 50

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom